Ginger is hier welgekend.
We mogen natuurlijk Annabel niet vergeten.
Die woont hier ook nog.
Zij is een echte huispoes.
Ze komt weinig buiten zodat weinig buren haar kennen.
Meestal wilt ze met rust gelaten worden, behalve als ze het zelf wilt dat iemand in haar buurt komt of haar aait. Hebben we bezoek of belt er iemand aan dan verstopt ze zich.
Is er iemand ziek hier, dan komt ze bij je liggen, alsof ze voor je wilt zorgen.
Als ze in een kwaaie bui is dan krijgt Ginger er van langs.
Maar lief is ze meestal wel.
Fijne zaterdag verder.
🙂

Zo’n lieveke!
LikeLike
Jazeker ik moest aan dat prachtige nummer denken: Annabel.
Vrolijke groet,
LikeGeliked door 1 persoon
Katten zijn heel bijzonder vaak. Tot voor kort hadden wij er drie. Jonge katten, met totaal verschillende karakters. Ook naa rmekaar toe niet altijd pais en vree, maar soms wel bij elkaar liggend. Nu Poes nummer 2 is gaan hemelen, werd maar twee jaar oud, bleven er twee over. En die zoeken nu naar hun positie t.o.v. elkaar. Met ons is het vaak liefdevol en respect afdwingend. Lief, aanhalig, en warm als ze bij of op je komen liggen. Kortom, ik ben er gek op…
LikeGeliked door 1 persoon
Ik ben net als Annabel en word ook graag met rust gelaten. Zo niet dan wil ik krabben 🙂
Winterse groet
LikeGeliked door 1 persoon
Ik heb ook 3 katten gehad met allemaal hun eigen karaktertje
LikeGeliked door 1 persoon
Leuk dat je niet één maar twee katten hebt en ze lijken me allebei even lief! En je hebt ze knap op de foto weten te vereeuwigen!
LikeGeliked door 1 persoon
ik heb ook zo’n binnenkat, ze is bang buiten….
Een toffe zondag en een @->- voor jou
LikeGeliked door 1 persoon
Een mooie lieverd…!
Fijne zondag.
LikeGeliked door 1 persoon
Ziet er ook lief uit
LikeGeliked door 1 persoon
ook hier is de sneeuw weer zo goed als weg , maar er is weer nieuwe aangezegd , ik zie het wel
slaapse
en morgen een fijne zondag
LikeLike
Leuk kattebeest is dat! Ik moest ook meteen denken aan het liedje…
LikeGeliked door 1 persoon
LikeLike
Als ik Annabel zie moet ik automatisch aan het liedje denken, “Annabel het wordt niets zonder jou”.
Dat straalt ze wel uit, ze voelt als je ziek bent en dan ze er voor jou. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Een echt eigen karakter dus.
Mooi toch, zoals het hoort.
Love As Always
Di Mario
LikeGeliked door 1 persoon
wat een mooie kat
de naam alleen al
groeten
LikeGeliked door 1 persoon
Pingback: Poezen!! – slolvare
Oh wat een mooie Annabel!!!!
En een lieveke zo te lezen.
LikeGeliked door 1 persoon
We hebben hier ook een echte huispoes, maar dat is wel een oudje…
LikeGeliked door 1 persoon
De onze is ongeveer 12 jaar jong.
LikeLike
Onze Beau is precies eender, ze zouden uit hetzelfde nestje kunnen komen wat karakter betreft.
Ze bepalen zélf wel wanneer je een knuffel willen. . .
LikeGeliked door 1 persoon
Lief, en nog mooi ook. Een knap ding ☺
LikeGeliked door 1 persoon
Die doet haar werk als kat dus eer aan…lief
LikeGeliked door 1 persoon
een mooie lieverd is het 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Ach, wat lief!!
LikeGeliked door 1 persoon
Wat een lief beest!
LikeGeliked door 1 persoon