Annabel

https://flic.kr/p/ZRn8Q2

Ginger is hier welgekend.
We mogen natuurlijk Annabel niet vergeten.
Die woont hier ook nog.

Zij is een echte huispoes.
Ze komt weinig buiten zodat weinig buren haar kennen.
Meestal wilt ze met rust gelaten worden, behalve als ze het zelf wilt dat iemand in haar buurt komt of  haar aait. Hebben we bezoek of belt er iemand aan dan verstopt ze zich.
Is er iemand ziek hier, dan komt ze bij je liggen, alsof ze voor je wilt zorgen.
Als ze in een kwaaie bui is dan krijgt Ginger er van langs.
Maar lief is ze meestal wel.

Fijne zaterdag verder.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

25 Responses to Annabel

  1. Rob Alberts's avatar Rob Alberts schreef:

    Jazeker ik moest aan dat prachtige nummer denken: Annabel.

    Vrolijke groet,

    Geliked door 1 persoon

  2. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Katten zijn heel bijzonder vaak. Tot voor kort hadden wij er drie. Jonge katten, met totaal verschillende karakters. Ook naa rmekaar toe niet altijd pais en vree, maar soms wel bij elkaar liggend. Nu Poes nummer 2 is gaan hemelen, werd maar twee jaar oud, bleven er twee over. En die zoeken nu naar hun positie t.o.v. elkaar. Met ons is het vaak liefdevol en respect afdwingend. Lief, aanhalig, en warm als ze bij of op je komen liggen. Kortom, ik ben er gek op…

    Geliked door 1 persoon

  3. Kakel's avatar Kakel schreef:

    Ik ben net als Annabel en word ook graag met rust gelaten. Zo niet dan wil ik krabben 🙂
    Winterse groet

    Geliked door 1 persoon

  4. majaer's avatar majaer schreef:

    Ik heb ook 3 katten gehad met allemaal hun eigen karaktertje

    Geliked door 1 persoon

  5. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Leuk dat je niet één maar twee katten hebt en ze lijken me allebei even lief! En je hebt ze knap op de foto weten te vereeuwigen!

    Geliked door 1 persoon

  6. zon-nebloem's avatar zon-nebloem schreef:

    ik heb ook zo’n binnenkat, ze is bang buiten….
    Een toffe zondag en een @->- voor jou

    Geliked door 1 persoon

  7. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Een mooie lieverd…!
    Fijne zondag.

    Geliked door 1 persoon

  8. merel's avatar merel schreef:

    Ziet er ook lief uit

    Geliked door 1 persoon

  9. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    ook hier is de sneeuw weer zo goed als weg , maar er is weer nieuwe aangezegd , ik zie het wel
    slaapse
    en morgen een fijne zondag

    Like

  10. frank-103's avatar frank-103 schreef:

    Leuk kattebeest is dat! Ik moest ook meteen denken aan het liedje…

    Geliked door 1 persoon

  11. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Als ik Annabel zie moet ik automatisch aan het liedje denken, “Annabel het wordt niets zonder jou”.
    Dat straalt ze wel uit, ze voelt als je ziek bent en dan ze er voor jou. Hans

    Geliked door 1 persoon

  12. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Een echt eigen karakter dus.
    Mooi toch, zoals het hoort.

    Love As Always
    Di Mario

    Geliked door 1 persoon

  13. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    wat een mooie kat
    de naam alleen al

    groeten

    Geliked door 1 persoon

  14. Pingback: Poezen!! – slolvare

  15. Jasmine's avatar JasMien schreef:

    Oh wat een mooie Annabel!!!!
    En een lieveke zo te lezen.

    Geliked door 1 persoon

  16. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    We hebben hier ook een echte huispoes, maar dat is wel een oudje…

    Geliked door 1 persoon

  17. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Onze Beau is precies eender, ze zouden uit hetzelfde nestje kunnen komen wat karakter betreft.
    Ze bepalen zélf wel wanneer je een knuffel willen. . .

    Geliked door 1 persoon

  18. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Lief, en nog mooi ook. Een knap ding ☺

    Geliked door 1 persoon

  19. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Die doet haar werk als kat dus eer aan…lief

    Geliked door 1 persoon

  20. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    een mooie lieverd is het 🙂

    Geliked door 1 persoon

  21. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Wat een lief beest!

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.