Babymetal !

Als je denkt dat ik een rare verbeelding heb zoals kleine meisjes met automatische geweren of slagersmessen bij nonkel Juul……..

In Japan loopt er ook raar volk rond. Zo ontdekte ik deze week een band die luistert naar de naam Babymetal. Je zou het een combinatie kunnen noemen tussen K3 en Metallica. De meiden begonnen rond de leeftijd van 10 à 11 jaar met het trio. Nu zijn ze rond de 20 21 jaar en het is precies of ze niet volwassen geworden zijn.

Eva die een fan is van K POP (Koreaanse pop) en ook iets weet over J POP (japanse pop) keek ook verbaasd op toen ik haar deze clip toonde. Ondertussen is ze fan geworden.

“Catch me if you can” is de titel van het nummer, wat zoveel betekent als “pak me dan als je kan”. Je bent gewaarschuwd !

Zoals ik dus zei : rare jongens die Japannners.

Geniet van het weekend en tot weldra.

Groetjes.

🙂

 

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

19 Responses to Babymetal !

  1. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Loopt in lijn met hun vaak wonderlijke onderstromingen bij stripboeken, filmpjes, cartoons, maar ook poppen en zo meer. Hele winkels liggen er vol mee en sommige meiden gaan zich dan als zodanig gedragen. Wonderlijke lieden die Japanners…

    Geliked door 1 persoon

  2. Bertie's avatar Bertie schreef:

    De muziek op zich vind ik niet slecht maar het idee van volwassen vrouwen die kinderen uitbeelden is zo onuitstaanbaar.

    Geliked door 1 persoon

  3. majaer's avatar majaer schreef:

    Dit vind ik verschrikkelijk

    Geliked door 1 persoon

  4. bentenge's avatar bentenge schreef:

    Ik vond die cirkeldans in het publiek zeer groooovyyyyy. Die dames zijn best wel knap geschift.

    Geliked door 1 persoon

  5. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    geen katjes om zonder handschoenen aan te pakken…

    fijne avond Suske

    Geliked door 1 persoon

  6. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Goede morgen Suske en een fijn weekend gewenst.
    Ik had al van die groep gehoord, leuke meiden en leuke muziek, heerlijk om daar mee de dag te beginnen!

    Geliked door 1 persoon

  7. John's avatar John schreef:

    Muzikaal gaat het wel, maar het zingen is totaal niet waar ik me warm voor zou lopen. Ik vind volwassen vrouwen die kinderlijk overkomen sws niets.

    Geliked door 1 persoon

  8. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Niet mijn favoriet…!
    Fijn weekend.

    Geliked door 1 persoon

  9. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Lekkere muziek, maar kan iemand die meiden een lolly geven en hun mond laten houden.

    Love As Always
    Di Mario

    Geliked door 1 persoon

  10. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Verschrikkelijk 🙂

    Geliked door 1 persoon

  11. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    en hele rare meiden ook

    Geliked door 1 persoon

  12. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Zo, dat is wel heftige muziek zeg! En ook wel lekker fris!

    Geliked door 1 persoon

  13. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Niks voor mijn kleindochter…

    Geliked door 1 persoon

  14. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    K3 of dit… het is vreselijk… arme kinderen.

    Geliked door 1 persoon

  15. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Mijn muziek is het niet, maar ik ben dan blijven steken in de sixties.

    Geliked door 1 persoon

  16. logbankje's avatar logbankje schreef:

    De Japanners hebben de Romeinen verdreven.
    Je komt onder de Japanners vreemde culten tegen, de is heavy K3. Hans

    Geliked door 1 persoon

  17. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Er is duidelijk een publiek voor, voor mij hoeft het eigenlijk niet zo! Maar ja K3 is ook niet echt mijn muziek!

    Geliked door 1 persoon

  18. Villasappho's avatar Villasappho schreef:

    Vette muziek! Megitsume kende ik al. Maar vreemd is het wel.

    Geliked door 1 persoon

  19. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Rare meiden ook.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.