Als je denkt dat ik een rare verbeelding heb zoals kleine meisjes met automatische geweren of slagersmessen bij nonkel Juul……..
In Japan loopt er ook raar volk rond. Zo ontdekte ik deze week een band die luistert naar de naam Babymetal. Je zou het een combinatie kunnen noemen tussen K3 en Metallica. De meiden begonnen rond de leeftijd van 10 à 11 jaar met het trio. Nu zijn ze rond de 20 21 jaar en het is precies of ze niet volwassen geworden zijn.
Eva die een fan is van K POP (Koreaanse pop) en ook iets weet over J POP (japanse pop) keek ook verbaasd op toen ik haar deze clip toonde. Ondertussen is ze fan geworden.
“Catch me if you can” is de titel van het nummer, wat zoveel betekent als “pak me dan als je kan”. Je bent gewaarschuwd !
Zoals ik dus zei : rare jongens die Japannners.
Geniet van het weekend en tot weldra.
Groetjes.
🙂

Loopt in lijn met hun vaak wonderlijke onderstromingen bij stripboeken, filmpjes, cartoons, maar ook poppen en zo meer. Hele winkels liggen er vol mee en sommige meiden gaan zich dan als zodanig gedragen. Wonderlijke lieden die Japanners…
LikeGeliked door 1 persoon
De muziek op zich vind ik niet slecht maar het idee van volwassen vrouwen die kinderen uitbeelden is zo onuitstaanbaar.
LikeGeliked door 1 persoon
Dit vind ik verschrikkelijk
LikeGeliked door 1 persoon
Ik vond die cirkeldans in het publiek zeer groooovyyyyy. Die dames zijn best wel knap geschift.
LikeGeliked door 1 persoon
geen katjes om zonder handschoenen aan te pakken…
fijne avond Suske
LikeGeliked door 1 persoon
Goede morgen Suske en een fijn weekend gewenst.
Ik had al van die groep gehoord, leuke meiden en leuke muziek, heerlijk om daar mee de dag te beginnen!
LikeGeliked door 1 persoon
Muzikaal gaat het wel, maar het zingen is totaal niet waar ik me warm voor zou lopen. Ik vind volwassen vrouwen die kinderlijk overkomen sws niets.
LikeGeliked door 1 persoon
Niet mijn favoriet…!
Fijn weekend.
LikeGeliked door 1 persoon
Lekkere muziek, maar kan iemand die meiden een lolly geven en hun mond laten houden.
Love As Always
Di Mario
LikeGeliked door 1 persoon
Verschrikkelijk 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
en hele rare meiden ook
LikeGeliked door 1 persoon
Zo, dat is wel heftige muziek zeg! En ook wel lekker fris!
LikeGeliked door 1 persoon
Niks voor mijn kleindochter…
LikeGeliked door 1 persoon
K3 of dit… het is vreselijk… arme kinderen.
LikeGeliked door 1 persoon
Mijn muziek is het niet, maar ik ben dan blijven steken in de sixties.
LikeGeliked door 1 persoon
De Japanners hebben de Romeinen verdreven.
Je komt onder de Japanners vreemde culten tegen, de is heavy K3. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Er is duidelijk een publiek voor, voor mij hoeft het eigenlijk niet zo! Maar ja K3 is ook niet echt mijn muziek!
LikeGeliked door 1 persoon
Vette muziek! Megitsume kende ik al. Maar vreemd is het wel.
LikeGeliked door 1 persoon
Rare meiden ook.
LikeGeliked door 1 persoon