Cheers !

https://flic.kr/p/21avYKG

Iedere dag klimt Ginger langs de regenton omhoog tot aan de rand van de ton.
Dit om zijn dorst te lessen. Met het weer van de laatste weken is er aan regenwater geen tekort.

Deze voormiddag had ik een eerste gesprek met iemand van Dienst
Ondersteuningsplan.
Drie vragen worden gesteld : wie ? wat ? waar ?
WIE ? D.O.P. wilt de persoon in kwestie zo goed mogelijk kennen om aldus de
beste middelen ter beschikking te stellen. Karakter, problematiek, interesses
enz komen aan bod.
WAT ? Wat kan men de persoon aanbieden ? Is hij/zij het hiermee eens ?
WAAR ? Instelling of locatie waar de persoon heen kan gaan om de geschikte
ondersteuning te krijgen.
Meer info hierover vind je op deze blog.
Groetjes.
🙂
Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

19 Responses to Cheers !

  1. meninggever's avatar meninggever schreef:

    In ons land kennen we het zgn. participeren. Wat inhoudt dat je het zelf maar moet zien te regelen naar goede liberale tradities. Fijn dat er kennelijk een vangnet bestaat in Belgie waar je echt iets aan hebt…

    Geliked door 1 persoon

  2. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Ot. Het is weer weekend en je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio” Hans

    Geliked door 1 persoon

  3. frank-103's avatar frank-103 schreef:

    Ik mis nog wel een aantal W vragen die ook voor de hand liggen, zoals wanneer?

    Geliked door 1 persoon

  4. John's avatar John schreef:

    Goed dat er zoiets is bij jullie. En hopelijk werkt het ook zoals het moet en ondervinden jullie ook echt ondersteuning.

    Geliked door 1 persoon

  5. een kat zorgt wel dat ze het hare krijgt, al is het maar uit de regenton :o)
    Een @->- voor jou.

    Geliked door 1 persoon

  6. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Hoop doet leven, hou je daar maar aan vast.

    Geliked door 1 persoon

  7. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Nu maar hopen dat er daadwerkelijk ook wat uit komt waarmee je dochter geholpen wordt.

    Geliked door 1 persoon

  8. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Oh, ja katten zijn gek op regenwater, zo dronken die van mij altijd uit de vijver en bloemenvazen.
    Het zijn wel drie belangrijke punten om verder te gaan, structuur is een goede leidraad. Hans

    Like

  9. Kakel's avatar Kakel schreef:

    Concrete afspraken geven duidelijkheid en rust. Hopelijk biedt DOP wat het belooft.
    Ik dacht eerst dat je een kater had vanwege het bewogen beeld (-:
    Proost voor Ginger!

    Geliked door 1 persoon

  10. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Mooi idee, een ondersteuningsplan.
    Nu maar hopen dat je er op kunt leunen.

    Geliked door 1 persoon

  11. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Toch wel goed dat DOP bestaat. Ik hoop dat er veel profijt van is.

    Love As Always
    Di Mario

    Geliked door 1 persoon

  12. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Veel succes met D.O.P. Toch een mooi intitiatief. Hopelijk biedt het kansen.

    Geliked door 1 persoon

  13. willy's avatar willy schreef:

    hopelijk komt alles vlug in orde Suske
    groeten

    Geliked door 1 persoon

  14. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Suc6, hopelijk kunnen jullie er alles uithalen wat er in zit, en vooral een goed resultaat.

    Geliked door 1 persoon

  15. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    het kan zijn vervolg krijgen , nu zal het zich gaan bewijzen stap voor stap dat ondersteuningsplan
    suc6 voor allen

    Geliked door 1 persoon

  16. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Wat fijn dat er zo’n ondersteuningsplan blijkt te zijn, heel veel succes en ik hoop dat het uitkomst brengt.

    Geliked door 1 persoon

  17. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Goed dat er zo’n ondersteuningsplan is, hopelijk hebben jullie er iets aan.

    Like

  18. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Hopelijk worden jullie hier allemaal beter van…s6

    Geliked door 1 persoon

  19. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Dag Suske.
    Gelukkig is er dat ondersteuningsprogramma en ik hoop dat het zal helpen!

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.