Hamahiga

De laatste tijd heb ik weinig of niets gelogd over vechtsporten, krijgskunsten en in het bijzonder over karate/kobujutsu. Dit betekent niet dat ik het niet meer beoefen. Ik ga trouw naar iedere training.

Nu ben ik bezig me klaar te laten stomen voor een volgend examen. Of ik er werkelijk aan deelneem valt nog te bezien. Voor mij hoeft het niet zo nodig. Op de video hieronder zie je welke kata ik moet instuderen. Ik betwijfel of er ooit zo’n video met mij in de hoofdrol zal komen.  Ik blijf “nederig” aan de andere kant van de camera.  😉

Groetjes.

🙂

 

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

24 Responses to Hamahiga

  1. bentenge's avatar bentenge schreef:

    Sjonge. Alleen al het onthouden is een serieuse oefening.

    Geliked door 1 persoon

  2. meninggever's avatar meninggever schreef:

    IK ben meer van de TaiChi, langzame bewegingen en veel beheersing…

    Geliked door 1 persoon

  3. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Tja, als je niet zeker van je stuk bent is het altijd beter de andere kant van de camera te verkiezen hihi. Maar je gaar dus nog steeds door met je geliefde sport, dat doet je goed hé…

    Geliked door 1 persoon

  4. shivatje's avatar shivatje schreef:

    Dat is een goede instelling en in de oefening je blijven beheersen. En de kunst vind ik nog altijd van een Kata lopen op dezelfde plaats terug eindigen.
    Ik weet nog bij een examen dat ze een cirkel tekende en dat we daarin begonnen en ook moesten eindigen om de Kata tot een goed einde te brengen.

    Aum Shanthi

    Geliked door 1 persoon

  5. Frank103's avatar Frank103 schreef:

    Het lijkt wel ballet, alleen dan zonder jurkje. Heel hachelijk!

    Geliked door 1 persoon

  6. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Jij liever dan ik..s6

    Geliked door 1 persoon

  7. John's avatar John schreef:

    Oh, dat zou mij wel lukken als ik er voor zou gaan. Maar ja, ik moet helemaal vanaf onder beginnen, dus ik doe maar niet mee.

    Geliked door 1 persoon

  8. Jasmine's avatar JasMien schreef:

    Succes in elk geval!!

    Geliked door 1 persoon

  9. shivatje's avatar shivatje schreef:

    Je kan het altijd proberen en je best ervoor doen.
    Heb hem ooit zelf ook moeten doen 🙂

    Aum Shanthi

    Geliked door 1 persoon

  10. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Ik doe het je niet na…!!
    Veel succes.

    Geliked door 1 persoon

  11. als dit je lukt, wil ik een video zien!
    en succes….
    Een @->- voor jou.

    Geliked door 1 persoon

  12. hemeltje lief, je moet er wel je gedachten bijhouden!! Ik zou elke beweging wel moeten optekenen om niet in de war te geraken 🙂

    Geliked door 1 persoon

  13. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Dat ziet er moeilijker uit dan even een bakje koffie zetten.

    Love As Always
    Di Mario

    Geliked door 1 persoon

  14. merel's avatar merel schreef:

    Onze jongste heeft vandaag weer karate training gehad … zal het hem eens laten zien

    Geliked door 1 persoon

  15. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    ja, er komt nog heel wat bij kijken, en het plezier moet voorop staan, maar wel serieus er mee bezig.

    Geliked door 1 persoon

  16. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    ha die Suske
    dat red jij wel
    net zo ik het redde om de kachel te repareren

    fijne avond groet

    Geliked door 1 persoon

  17. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Dat wordt nog veel oefenen zo te zien.

    Geliked door 1 persoon

  18. terrebel's avatar terrebel schreef:

    Razend knap hoe het mensen lukt al die bewegingen in de juiste volgorde te onthouden.

    Geliked door 1 persoon

  19. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Maar als die film er komt willen we die natuurlijk zien.Ik kan er geen touw aan vat knopen, het lijkt eigenlijk een beetje allemaal hetzelfde, maar ja ik ben een leek.

    Geliked door 1 persoon

  20. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Nou dat is niet niks om deze kata in te instuderen.
    Heb met bewondering gekeken een edele sport is het. Hans

    Geliked door 1 persoon

  21. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Nounou, een complete choreografie. Waarom zou jij dat niet kunnen leren?
    Ik verwacht binnenkort hier een filmpje van jou te zien!

    Geliked door 1 persoon

  22. willy's avatar willy schreef:

    helemaal niet eenvoudig, lijkt me Suske….
    maar een kenner ben i niet

    groeten

    Geliked door 1 persoon

  23. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Ik wens je veel succes met die ‘tonfa kata’… niet simpel zo te zien.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.