Vandaag is het een duistere dag met motregen.
Gisteren zondag daarentegen was een mooie dag met zon en geen regen.
Daar de winkels van de Barakken in Menen op zondag open zijn ben ik er met Eva enkele uurtjes wezen wandelen, zeg maar slenteren.
Tussendoor een warme chocomelk gedronken en een wafel genuttigd. Eva heeft in één van de winkels 2 broeken gekocht, 5 euro per broek. Veel geld hebben we dus niet verteerd. Op de foto de paspoppen of beter gezegd pasbenen met broeken die je in de winkel kunt kopen.
Groetjes.
🙂

Vijf Euro per broek? Zijn die gemaakt van Papier Mache dan? Nou ja, je krijgt er ook gratis gaten bij, maar ik vraag me echt af hoe ze dat kunnen maken…..
LikeGeliked door 1 persoon
die twee zijn gatenvrij. Ik heb enkele liggen met gaten, maar die broeken geraken niet meer van straat wegens volledig versleten.
LikeLike
Fijn dat je een paar uur met de dochter kon shoppen, dat is toch quality time!
LikeGeliked door 1 persoon
Amai, dat is geen geld voor een broek!
LikeGeliked door 1 persoon
wat leuk al die paspoppen op een rij. Zo dadelijk gaan ze ook slenteren met hun nieuwe broeken.
LikeGeliked door 1 persoon
Eva heeft dus de broek aan 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Morgen komt het zonnetje weer wordt beloofd…!
Mooie buit voor Eva…!
LikeGeliked door 1 persoon
Twee broeken voor 5 euro per stuk. Dat is bijna voor niets. De middag met je dochter klinkt heel gezellig!
LikeGeliked door 1 persoon
Goede morgen Suske.
Wow, dat is geen geld voor een degelijke broek, je Eva zal er beslist blij mee zijn…
Leuk die ‘pasbenen’ en het leverde je bovendien een knappe foto op!
LikeGeliked door 1 persoon
5€ voor een broek. Die zijn vast niet binnen de grenzen van de EU gemaakt. Iets met je dochter doen is altijd fijn.
LikeGeliked door 1 persoon
ja, met de deze dagen kan iedereen goed een broek verdragen…..
de barakken men mennen spreekt tot mijn verbeelding…
Een @->- voor jou.
LikeGeliked door 1 persoon
Gisteren was het geen mooie dag bij ons en vandaag is het nog een stuk slechter met felle wind.
Die pasbenen heb ik voor de eerste keer gezien op de markt in Ieper. We zijn er tussen gaan staan en er werd een foto gemaakt dat je ons bovenlijf niet kon zien. Nogal wat afgelachen toen.
Wel fijn dat je met je dochter op stap kon gaan. Leuk voor vader en dochter.
LikeGeliked door 1 persoon
Haha, het ziet er wel geinig uit. Mooi dat Eva er toch even kon zijn.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik heb nog nooit wat gekocht op zondag, daar doe ik niet aan.
LikeGeliked door 1 persoon
ja Menen heeft mooie benen 🙂
dus een fijne winkel middag met Eva en nog geslaagd ook
fijne avond groet
LikeGeliked door 1 persoon
Mooie benen en Menen. 😀
Gezellig, rondslenteren met je dochter. Winkel in,winkel uit.
LikeGeliked door 1 persoon
Mooi dat je met Eva lekker even kon slenteren. Dat zal jullie beide goed gedaan hebben.
Love As Always
Di Mario
LikeGeliked door 1 persoon
De Barakken in Menen… het spreekt tot de verbeelding. Vroeger kwam ik weleens in Moen. Daar woonde familie van mijn moeder. Ik meen dat dat niet ver is van Menen?
LikeGeliked door 1 persoon
menen en moen liggen nabij Kortrijk
LikeGeliked door 1 persoon
Met benen ?
LikeGeliked door 1 persoon
Nou was vandaag was het echt herfst, zomer, nat en fris.
Heeft Eva een mooie slag geslagen. Hans
Ot. Je verzoekje ligt op de Bank voor de volgende show.
De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl
LikeGeliked door 1 persoon