Slenteren.

https://flic.kr/p/21B8YDQ

Vandaag is het een duistere dag met motregen.
Gisteren zondag daarentegen was een mooie dag met zon en geen regen.
Daar de winkels van de Barakken in Menen op zondag open zijn ben ik er met Eva enkele uurtjes wezen wandelen, zeg maar slenteren.

Tussendoor een warme chocomelk gedronken en een wafel genuttigd. Eva heeft in één van de winkels 2 broeken gekocht, 5 euro per broek. Veel geld hebben we dus niet verteerd. Op de foto de paspoppen of beter gezegd pasbenen met broeken die je in de winkel kunt kopen.

Groetjes.

🙂

 

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

21 Responses to Slenteren.

  1. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Vijf Euro per broek? Zijn die gemaakt van Papier Mache dan? Nou ja, je krijgt er ook gratis gaten bij, maar ik vraag me echt af hoe ze dat kunnen maken…..

    Geliked door 1 persoon

  2. Frank103's avatar Frank103 schreef:

    Fijn dat je een paar uur met de dochter kon shoppen, dat is toch quality time!

    Geliked door 1 persoon

  3. Flavie's avatar Flavie schreef:

    Amai, dat is geen geld voor een broek!

    Geliked door 1 persoon

  4. gemma1952's avatar gemma1952 schreef:

    wat leuk al die paspoppen op een rij. Zo dadelijk gaan ze ook slenteren met hun nieuwe broeken.

    Geliked door 1 persoon

  5. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Eva heeft dus de broek aan 😉

    Geliked door 1 persoon

  6. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Morgen komt het zonnetje weer wordt beloofd…!
    Mooie buit voor Eva…!

    Geliked door 1 persoon

  7. Kakel's avatar Kakel schreef:

    Twee broeken voor 5 euro per stuk. Dat is bijna voor niets. De middag met je dochter klinkt heel gezellig!

    Geliked door 1 persoon

  8. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Goede morgen Suske.
    Wow, dat is geen geld voor een degelijke broek, je Eva zal er beslist blij mee zijn…
    Leuk die ‘pasbenen’ en het leverde je bovendien een knappe foto op!

    Geliked door 1 persoon

  9. John's avatar John schreef:

    5€ voor een broek. Die zijn vast niet binnen de grenzen van de EU gemaakt. Iets met je dochter doen is altijd fijn.

    Geliked door 1 persoon

  10. ja, met de deze dagen kan iedereen goed een broek verdragen…..
    de barakken men mennen spreekt tot mijn verbeelding…
    Een @->- voor jou.

    Geliked door 1 persoon

  11. Gisteren was het geen mooie dag bij ons en vandaag is het nog een stuk slechter met felle wind.
    Die pasbenen heb ik voor de eerste keer gezien op de markt in Ieper. We zijn er tussen gaan staan en er werd een foto gemaakt dat je ons bovenlijf niet kon zien. Nogal wat afgelachen toen.
    Wel fijn dat je met je dochter op stap kon gaan. Leuk voor vader en dochter.

    Geliked door 1 persoon

  12. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Haha, het ziet er wel geinig uit. Mooi dat Eva er toch even kon zijn.

    Geliked door 1 persoon

  13. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Ik heb nog nooit wat gekocht op zondag, daar doe ik niet aan.

    Geliked door 1 persoon

  14. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    ja Menen heeft mooie benen 🙂
    dus een fijne winkel middag met Eva en nog geslaagd ook

    fijne avond groet

    Geliked door 1 persoon

  15. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Mooie benen en Menen. 😀
    Gezellig, rondslenteren met je dochter. Winkel in,winkel uit.

    Geliked door 1 persoon

  16. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    Mooi dat je met Eva lekker even kon slenteren. Dat zal jullie beide goed gedaan hebben.

    Love As Always
    Di Mario

    Geliked door 1 persoon

  17. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    De Barakken in Menen… het spreekt tot de verbeelding. Vroeger kwam ik weleens in Moen. Daar woonde familie van mijn moeder. Ik meen dat dat niet ver is van Menen?

    Geliked door 1 persoon

  18. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Nou was vandaag was het echt herfst, zomer, nat en fris.
    Heeft Eva een mooie slag geslagen. Hans

    Ot. Je verzoekje ligt op de Bank voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.