Deze week ging de horrorfilm waarin het model van deze blog een bloederige rol in speelt in première. Nu niet massaal naar de dichtstbijzijnde bioscoop rennen want daar zal de film niet te zien zijn. Hij verschijnt alleen op DVD. Eerst in America dan pas hier.
Dezelfde filmmaker en zijn cineast zijn ondertussen bezig aan een erotische triller in te blikken waarin de dochter van ons “model” ook een rolletje in speelt. Er is reeds een teaser te vinden op youtube die jullie ook hier kunnen bekijken indien gewenst.
Merk op 0:21 het kasteel van Rumbeke in het Sterrebos. Vlakbij waar ik woon dus. Dat bijgevolg niemand durft te zeggen dat hier nooit iets te beleven valt.
Groetjes.
🙂

IK voorzie wel dat dit een succes wordt….eerste beelden zijn best aardig…..nu nog even de scripts lezen….of zou er minder worden gepraat dan gepresteerd??? 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Ai, het is dus niet gelukt hier een reactie te plaatsen en jammer genoeg ben ik vergeten wat ik schreef. In elk geval iets in de zin van mooie rondeel Greet en heerlijk logje Suske. Nu klik ik maar in de hoop dat het deze keer wel lukt…
LikeLike
Goede morgen Suske. Ik krijg mijn rteactie bij Greet maar niet geplaatst… Dus hier nog maar eens, hopelijk lukt het:
Goede morgen Greet. Een schitterend rondeel dichtte je op de herfst. TOP hoor! Fijn weekend…
En jouw log mag er ook weer zijn!
LikeLike
Goede morgen Suske. Ik krijg mijn rteactie bij Greet maar niet geplaatst… Dus hier nog maar eens, hopelijk lukt het:
Goede morgen Greet. Een schitterend rondeel dichtte je op de hersft. TOP hoor! Fijn weekend…
En jouw log mag er ook weer zijn!
LikeLike
Het model in de trailer en het prentje aan het begin van de blog lijken niet echt op elkaar 🙂
LikeLike
In het vervolg natuurlijk een rol voor de nazaten van de nonkel;-)
LikeGeliked door 1 persoon
hier in de buurt rijdt altijd de politie rond en zijn er veel invallen, dus veel te doen is niet altijd goed….dit is veel leuker, kan je eens gaan kijken
ێn @->- voor jou
LikeGeliked door 1 persoon
Geen film voor mij, ik hou niet van horror….!
Mooie dag en op naar een fijn weekend..!!
LikeGeliked door 1 persoon
Ik snap die geluiden niet zo goed….
LikeGeliked door 1 persoon
Ja, hier is ook een Sterrebos, leuk he! Nooit eng daar, altijd fijn.
LikeGeliked door 1 persoon
cameraatje is komende maand 3 jaar 😦
is zo het is jammeren helpt niet , gein maken wel
LikeGeliked door 1 persoon
hoop dat er een adult vervolg komt 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Ik kijk geen griezelfilms, er is al genoeg narigheid in de wereld!
LikeGeliked door 1 persoon
voor jou een lokaal gebeuren, wie weet komt er voor jou ook ooit een rol vrij. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Het belooft in ieder geval iets…
LikeGeliked door 1 persoon
Halloween is binnenkort ….
LikeGeliked door 1 persoon
Spannend! Er is altijd ergens iets te beleven 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Juist bij jou in de buurt is er toch altijd wat te beleven.
Love As Always
di Mario
LikeGeliked door 1 persoon
Das wat anders dan een hondendrol 😉
En waar gebeurt er nu niks, als je je ogen maar open houd.
Denk niet dat het een film voor mij is 😉
Groetjes
LikeGeliked door 1 persoon