https://flic.kr/p/Mgsy7z
Toen ik gisterenavond nog wat aan het opruimen was in de tuin hoofde ik plots blaffende honden. Vervolgens hoorde ik kinderen roepen. Geen idee wat er aan de hand was tot ik boven mij iets hoorde. Ik keek omhoog en zag een leeuw die een mandje meesleurde door de lucht. Vlug een foto nemen vooraleer hij met de noorderzon verdwijnt.
Groetjes.
🙂
Vind-ik-leuk Aan het laden...
About Suskeblogt
Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van.
There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this..
A lot of fiction and non fiction on this blog.
Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in
Uncategorized. Bookmark de
permalink .
Het zal maar boven je hoofd hangen…..
LikeGeliked door 1 persoon
Het lijkt me een ontspannen gebeuren, zo’n reis per heteluchtballon. Heeeeeeel ontspannen!
LikeGeliked door 1 persoon
Verbaast me dat het geen blauwe leeuw was…
LikeGeliked door 1 persoon
Eentje van de Delhaize
LikeGeliked door 1 persoon
een Vlaamse leeuw was het wel niet
LikeGeliked door 1 persoon
Blijft altijd een indrukwekkend gezicht als er zo’n luchtballon laag over gaat. maar vliegeende leeuwen zijn natuurlijk nóg meer bijzonder;-)
LikeGeliked door 1 persoon
Ja altijd wel leuk die gluurders van bovenaf 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Leuk bekeken 😀
LikeLike
Gevaarlijk daar bij jullie in de lucht… Bij ons staan de leeuw in zijn hemdje.
Love As Always
Di Mario
LikeLike
Kwamen er ook nog adelaars voorbij?
Zonnige groet,
LikeLike
Dat heb je soms met leeuwen.
LikeLike
Zou ik wel eens willen doen, moet een prachtig uitzicht zijn..
LikeLike
dus de leeuw was op de vlucht door de lucht
voor wie vluchte hij
als ik het goed las , voor de noorden wind 🙂
LikeLike
De wind kwam gister min of meer uit het noorden dus de ballon voer de andere kant op 😆
LikeGeliked door 1 persoon
Schitterend hé zo’n luchtballon? Zelf ga ik er altijd bij wegdromen als ik zo eentje over ons heen zie zweven en bedenk hoe heerlijk het was die keren dat ik er in mee mocht varen…
LikeLike
jaja, de delhaize leeuw vliegt daar maar boven jullie….;-)
ێn @->- voor jou
LikeGeliked door 1 persoon