https://flic.kr/p/HYcmuJ
Deze dag werd aan het stations alles klaargezet om van deze avond een geslaagde avond te maken, op voorwaarde dat de Belgen winnen en de hemel haar sluizen niet openzet. op een groot scherm zullen de aanwezige supporters de match kunnen volgen. De drank zal de rest doen.
Of ik ook zal vieren ?
Nee hoor !
Ik zit nu reeds thuis met een kater !
Groetjes.
🙂
https://flic.kr/p/Hc9nWE
Vind-ik-leuk Aan het laden...
About Suskeblogt
Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van.
There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this..
A lot of fiction and non fiction on this blog.
Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in
Uncategorized en getagd met
2016,
Belgie,
europees,
kampioenschap,
roeselare,
voetbal. Maak de
permalink favoriet.
Jammer dat eerste wedstrijd heeft verloren. Maar volgende gaat zeker winnen. Ik hoop van harte. Je poes lijkt zeker op onze blog. Wat mooie kat hebben jullie. Dat komt ook nog bij. Leuke foto van jou en je poes.
LikeGeliked door 1 persoon
… en jammer genoeg zat je ook met een spreekwoordelijke kater Suske, tenminste als je een voetbalfanaat bent. Maar wat een heerlijke grappig log en een schitterende selfie, je kan al aardig overweg met je nieuwe speeltje hé?
LikeGeliked door 1 persoon
Die kater is gelukkig weg als je een schaaltje eten voor hem neerzet!
LikeGeliked door 1 persoon
Het heeft niet mogen zijn
Er zullen er nu wel veel zijn met echte kater
LikeGeliked door 1 persoon
whahaaaa .. jouw kater ziet er poeslief uit, suske! 😀
die anderen met hunne kater .. dat is andere koek! 😉
LikeGeliked door 1 persoon
en achteraf zat heel België met die kater… 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Whahaha, volgens mij is dat de béste manier om een kater te hebben.
En tja voetbal….. je komt er niet omheen dezer dagen. In Nederland is het gelukkig een stuk rustiger nu “ze” niet meespelen, héérlijk!
LikeGeliked door 1 persoon
Ik ben geen voetbalfan dus ik die allemaal niet mee aan deze gekke dingen. 😉
Aum Shanthi
LikeGeliked door 1 persoon
ik denk dat je thuis beter met een kater zat dan je daar in het openbaar te ergeren, want wat was me dat gisteren, ik denk dat Wilmots eens wakker moet worden
LikeGeliked door 1 persoon
Schönes Bild wünsche dir eine gute Woche lieber Gruß Gislinde
LikeGeliked door 1 persoon
Gaat spannend worden met de 1-0
LikeGeliked door 1 persoon
Ik wens u veel plezier en dat ze maar heel ver mogen komen.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik miste oranje, en zie hier de kater….
De duimen zijn nu wel voor d’n Duvels.
LikeGeliked door 1 persoon
Hopelijk zitten de Duivels achteraf ook niet met een kater.
LikeLike
’t Staat hier uiteraard ook op. Benieuwd wat het wordt…
LikeLike
Allez, allez, zelfs den Ollanders hopen dat de Rode Duivels winnen (-:
LikeGeliked door 1 persoon
hoop voor jullie dat ze winnen
die kater heeft dat al 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Ga België vanavond ook susporten, goede wedstrijd. Hans
Ot. Je verzoekje ligt op de Bank voor de volgende show.
De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl
LikeGeliked door 1 persoon
het is daar ook goed, zo te zien……
LikeGeliked door 1 persoon
Jullie gaan gewoon winnen toch Ik ga er wel vanuit..
Ik zit nu nog even Ierland-Zweden te kijken… Ook leuk zo.
Love As always
Di Mario
LikeGeliked door 1 persoon
Die kater heeft wel iets van een Rode Duivel ……
Vrolijke groet,
LikeGeliked door 1 persoon
Heel veel succes vanavond voor de rode duivels, katers. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Aaaach, ik zou met je willen ruilen…
LikeGeliked door 1 persoon