Het was me gisteren opgevallen dat een vuilniszak met stro en konijnekeutels enkele meters dichterbij gekomen was. Nochtans had het niet echt hard gewaaid. OK, zo’n zak weegt niet veel maar toch.
Kesha, het grote witte poesje van de buurvrouw kwam ook eens ruiken ende kijken naar die zak. Om de één of andere reden was haar aandacht getrokken en bijgevolg ook de mijne.
Tot beider verbazing kwam daar de kop van de Zwarte Kat te voorschijn. Onze tuinbewoner ende tafelschuimer had een nieuwe slaapplaats ontdekt. Ik heb dan maar besloten deze vuilniszak niet mee te geven met de vuilniskar deze morgen. Hij mag gerust blijven slapen in zijn nieuw bedje.
Om op het logje van gisteren terug te komen : Eva heeft het verlies goed verwerkt.
Samen hebben we het hok waar de cavia samen met het konijn in vertoefde opgekuist en het konijn in een ander hok met alles vers gestopt. Wel nog even een bezoekje aan het graf van de overledene gebracht.
Groetjes en fijne dag gewenst !
🙂

Ja, geef een poes een vinkerkootje en ze nemen de hele hand…..Zo hoort dat in hun optiek. Lekker laten liggen dat beestje. Als het er niet meer bevalt is hij/zij zo weg…
LikeGeliked door 1 persoon
Ik zou een kat niet in een zak laten slapen, straks stapt iemand erop of wordt deze alsnog weggegooid.
LikeGeliked door 1 persoon
Oef, ze heeft het dus toch goed verwerkt, gelukkig maar want zo’n verdriet moet ze er niet nog eens bij hebben hé.
Lief van jullie de kat haar nieuw nest te laten, hopelijk jongt ze er niet in want dan hebben jullie een zorg meer!
LikeGeliked door 1 persoon
RIP de cavia, en sterkte met dit verlies.
En een wandelende zak… maar goed dat de kat de dader was.
LikeGeliked door 1 persoon
Goed opgelost met de cavia en Eva.
Love As always
di Mario
LikeGeliked door 1 persoon
Fijn dat Eva het goed verwerkt heeft, toen onze kat was overleden, hebben we haar een dagje opgebaard laten liggen, de kindjes konden bloemen plukken, aaien als ze dat wilden en huilen. We hebben haar samen begraven en dat was goed…
LikeLike
Door de zak met kat niet mee te geven heb je een van zijn negen levens bewaard.
Goed opgepakt het verlies en voor konijn ook een andere omgeving. Hans
Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”
LikeLike
heel mooi dat Eva het verlies goed heeft verwerkt , het een plekje heeft gegeven
en ook kat had dat gedaan 🙂
het is maar zo een week krantje , maar toch hoor ik van lui dat ze blij zijn dat ik een wijk doe , het schijnt gelezen te worden hihi
LikeGeliked door 1 persoon
haha, het zal er wellicht gezellig warm zijn voor de kat
LikeGeliked door 1 persoon
Grappig dat die kat voor de zak met stro kiest .
Keurig verzorgd grafje voor de cavia!
LikeGeliked door 1 persoon
Wat goed dat Eva het verlies redelijk heeft verwerkt, is toch heel belangrijk voor haar.
En zo heeft de kat een nieuw warm plekje gevonden waar deze lekker zich kan nestelen.
Fijn en rustig weekend, groetjes..
LikeGeliked door 1 persoon
De kat heeft blijkbaar een goed plekje gevonden
LikeGeliked door 1 persoon
Guter Text wünsche dir ein sonniges schönes Wochenende liebe Grüße Gislinde
LikeLike
Ja ook afscheid nemen hoort erbij…maar leuk is anders.
Nieuwe plek en zelf uitgezocht kan het beter?
LikeGeliked door 1 persoon
Goed voor Eva èn voor de Zwarte ;D
LikeGeliked door 1 persoon
gelukkig heeft Eva daar niet al te veel problemen mee…
de kat zal je dankbaar wezen
prettige dag
LikeGeliked door 1 persoon
lekker warm plaatsje denk ik en tja huisdieren verliezen is nooit gemakkelijk, gelukkig neemt ze het goed op
LikeLike
Aww lief dat je de zak laat staan voor de kat.
En fijn dat Eva het verlies goed heeft opgenomen.
LikeGeliked door 1 persoon