Vannacht is onze cavia plots overleden.
Gisterenavond hadden de zoon en dochter iets gezien aan zijn oog. Precies ontsteking.
Eva had het beestje enkele maanden samen met een konijn gekregen van een vriendin die er niet langer voor kon zorgen. Deze morgen zou ik er mee naar een dierenarts gaan, maar helaas. Deze morgen er naar ging kijken lag het dood. Het konijn bleef er voor zorgen alsof het nog leefde en pruttelde tegen toen ik het weg wou nemen.
Onlangs is nog iemand overleden die een tijdlang een grote rol speelde op deze blog. Later meer hierover. Deze persoon aan een dode cavia linken zou heel oneerbiedig kunnen overkomen bij de nabestaanden.
Groetjes.
🙂

Ocharme het beestje.
LikeGeliked door 1 persoon
Cavia’s worden helaas doorgaans niet zo oud, sterkte!
LikeGeliked door 1 persoon
Het is altijd erg een geliefd huisdier te verliezen… sterkte hoor! Hopelijk kan Eva het verwerken…
LikeGeliked door 1 persoon
Cavia’s zijn tamelijk kwetsbare diertjes, maar evengoed toch vervelend als zo’n beestje dood gaat, vooral voor kinderen. Gelukkig is het konijn er nog dus toch nog een dier om voor te zorgen.
LikeGeliked door 1 persoon
Sterkte hoor
LikeGeliked door 1 persoon
Ik zou alle doden bij elkaar doen, zo is het leven nu eenmaal en we blijven niet condoleren natuurlijk. Of wel. Bij deze dan.
LikeGeliked door 1 persoon
Ahhhhh, wat sneu. Ik hoop dat Eva er geen nadelige gevolgen er van heeft. En natuurlijk ook nog gecondoleerd voor de persoon.
Love As Always
Di Mario
LikeGeliked door 1 persoon
Ook een Cavia heeft een beperkte houdbaarheidsdatum, dieren hebben ook tijd nodig om te accepteren dat de hok genoot is overleden.
Vooral als je jong bent is het verlies van een huisdier verdrietig. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
dit is nooit leuk om mee te maken , zeker niet voor kinderen
hopelijk is er niemand echt aan gehecht geweest
LikeGeliked door 1 persoon
sneu voor Eva en het konijn..
doodjammer voor de cavia
LikeLike
Aah gecondoleerd, nooit leuk als een dier doodgaat!!
LikeGeliked door 1 persoon
Ach, jammer voor Eva e natuurlijk zielig voor het beestje. Dat is nu in de caviahemel en lijdt niet meer
LikeGeliked door 1 persoon
tja, zelfs die beestjes leven niet eeuwig…
LikeGeliked door 1 persoon
Sterkte hoor…!
LikeGeliked door 1 persoon
Sterkte
LikeGeliked door 1 persoon
Gecondoleerd.
Sneu voor Eva en voor het konijn.
En sterkte met jullie andere grote verlies
LikeGeliked door 1 persoon
Ahh , zielig , sterkte!
LikeGeliked door 1 persoon