Het voelde vreemd aan,
zo’n rustige zondagnamiddag.
Zaterdagavond was de maandelijkse bijeenkomst in de frituur.
Ditmaal was er een kippenfestijn.
Veel valt er niet over te vertellen behalve dat het eten lekker en het gezelschap leuk was.
verder heb ik me ledig gehouden met schrijven van verhalen en logs voor in de toekomst hier. Morgenavond is er het jaarlijkse nieuwjaarsfeest van het werk. Zorgen dat we fit zijn tegen dan.
Een reden te meer om het hier kort te houden.
🙂

Zalig de luie zondagnamiddagen…
LikeLike
Het ene kippetje is het andere kippetje niet.
LikeLike
Ik had een gemengd w-end. Beetje druk en een beetje niksen. Heerlijk. Gewoon doen wat je zelf wilt en niet wat een ander verwacht.
LikeGeliked door 1 persoon
zondag is rustdag, je hebt gelijk, de boot kan niet altijd gespannen staan, en iedereen heeft al eens rust nodig
LikeGeliked door 1 persoon
Een kippenfestijn lijkt me ook niet echt rustig, sommige praten als een kip zonder kop.
Veel plezier morgen, hoop dat je er gezond door komt. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Kort maar krachtig 🙂 Hier was het geen rustig weekend maar eigenlijk is het dat nooit…
LikeGeliked door 1 persoon
Kip eet ik graag. Net zoals frites 😉
Als het maar lekker smaakt en gezellig is. Meer wensen heeft een mens toch bijna niet?
LikeGeliked door 1 persoon
Lekker rustig aan doen, iets heerlijkers bestaat niet!
LikeGeliked door 1 persoon
We zijn wel thuis geweest, maar hebben een hoop achterstallig werk gedaan. Door het ziek zijn de afgelopen weken was er niet veel van gekomen… En nu ben ik moe geworden in het weekend.
LikeGeliked door 1 persoon
Nu nog een nieuwjaarsfeest? Hier liggen de paaseieren al in de winkels, dat nieuwjaar is al weer een tijd terug!
LikeGeliked door 1 persoon
Kip.. ik krijg er spontaan zin in. Maar aan het tijdstip te zien.. zal ik me inhouden. Misschien zo maar een worteltje.
Love As alwyas
Di Mario
LikeGeliked door 1 persoon
De zondag was hier niet lui maar druk met kleintjes over de vloer…wel gezellig haha…de rust begint voor ons nu op de bank voor de tv…heerlijk haha…groetjes
LikeGeliked door 1 persoon
zo is dat , is de zondag niet van ouds her een rustdag
ik rommelde wat op zolder , keek schaatsen en zat wat aan de pc
al in al een echte rustdag
LikeGeliked door 1 persoon
een rustige zondag en morgen feest..
geniet er van Suske
LikeGeliked door 1 persoon
Het kort houden is ok voor mij !
LikeGeliked door 1 persoon
Heerlijk toch zo’n rustig dagje 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Dat kan inderdaad deugd doen.
LikeLike
Verhalen schrijven is niet lui-zijn 😉 Maar het biertje smaakte goed, denk ik.
LikeGeliked door 1 persoon
Geen idee, ik drink weinig alcohol en meestal is het dan geen bier. Ik zal het haar eens vragen de volgende keer.
LikeLike
Heerlijk toch zo’n rustige dag!!
LikeGeliked door 1 persoon
Heerlijk toch, daar is de zondag voor, lekker doen wat je wil, niets moet en alles mag…. 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
ik had ook een rustig weekend , en beviel me prima
en een nieuwjaars borrel van het werk zit er niet meer in
nog maar een rustige avond
LikeGeliked door 1 persoon
Is deze dame niet wat te groot om nog “aan de fles”te zijn? Of misschien waren alle glazen wel gebroken, dat kan natuurlijk;-)
LikeGeliked door 1 persoon
Nee hoor, er werd niet met glazen gegooid. Wel niet veel afwas achteraf. 🙂
LikeLike
niet erg “lady like” maar het hééft een voordeel ja;-)
LikeGeliked door 1 persoon
Ik ken ze niet goed maar of ik ze een lady zou noemen, now nee hoor ! 🙂
LikeLike