Het weekend zit er weer op.
Woensdag heeft iedereen weer vrij want dan herdenken we de wapenstilstand.
Daar ik geen vuurwapens heb om stilstand mee te vieren heb ik besloten die dag de fakkel hier over te geven aan nonkel Juul.
Ook op mijn werk heb ik tot en met woensdag de fakkel over gedragen aan mijn collega’s.
Er moet hier nog één en ander geregeld worden en ik had toch nog enkele verlofdagen op te nemen. Als er iets boeiends is gebeurd in deze periode log ik het. Verder zien we wel.
Groetjes.
🙂

Onze ollie ziet er ook zo uit… als hij slaapt.
LikeGeliked door 1 persoon
Geniet van je vrije dagen. Je hebt ze verdiend!
LikeGeliked door 1 persoon
Altijd doen als je in de gelegenheid bent, lekker toch zo’n paar dagen vrij!
LikeGeliked door 1 persoon
Lekker genieten van je vrije dagen, meer hoeft niet…!
Veel plezier.
LikeGeliked door 1 persoon
Geniet van je paar daagjes vrij
LikeGeliked door 1 persoon
Fijne dagen toegewenst, nu maar hopen dat het weer ook mee wil werken……
LikeGeliked door 1 persoon
Wat heerlijk dat je paar vrije dagen hebt. Slapende poes is echt schitterend om te zien te slapen.
Geniet vrije dagen.
LikeGeliked door 1 persoon
Dat is nog eens een goede start van de week…fijn een paar vrije dagen
Geniet ervan
LikeLike
Af en toe even vrijaf nemen…dat zouden meer mensen moeten doen!
LikeGeliked door 1 persoon
Extra vrije dagen zijn nooit verkeerd, tenzij je natuurlijk vervelende klusjes te klaren hebt.
Maar ik wens je iig veel plezier tot en met woensdag.
LikeLike
Fijne korte vakantie dus! Woensdag is het hier Sint Maarten, ook een feestje!
LikeLike
dat is lekker wat dagen vrij
kan je de kat gezelschap houden
of ben je weer druk met van alles wat
hoe dan ook , geniet de vrije dagen
LikeLike
Ik moet je dus niet vragen of je ook kon bijtanken gisteren, je mag dat nog tot en met donderdag doen, joepie! Geniet van je welverdiende rust net zoals je poes dat doet, althans, dat hoop ik voor jou!
LikeLike
Geniet van je extra dagen!
LikeGeliked door 1 persoon