Slapende poes.

https://flic.kr/p/ASL5Xg

Het weekend zit er weer op.
Woensdag heeft iedereen weer vrij want dan herdenken we de wapenstilstand.
Daar ik geen vuurwapens heb om stilstand mee te vieren heb ik besloten die dag de fakkel hier over te geven aan nonkel Juul.

Ook op mijn werk heb ik tot en met woensdag de fakkel over gedragen aan mijn collega’s.
Er moet hier nog één en ander geregeld worden en ik had toch nog enkele verlofdagen op te nemen. Als er iets boeiends is gebeurd in deze periode log ik het. Verder zien we wel.

Groetjes.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

14 Responses to Slapende poes.

  1. Sjoerd's avatar sjoerd schreef:

    Onze ollie ziet er ook zo uit… als hij slaapt.

    Geliked door 1 persoon

  2. Kakel's avatar Kakel schreef:

    Geniet van je vrije dagen. Je hebt ze verdiend!

    Geliked door 1 persoon

  3. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Altijd doen als je in de gelegenheid bent, lekker toch zo’n paar dagen vrij!

    Geliked door 1 persoon

  4. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Lekker genieten van je vrije dagen, meer hoeft niet…!
    Veel plezier.

    Geliked door 1 persoon

  5. Merel's avatar Merel schreef:

    Geniet van je paar daagjes vrij

    Geliked door 1 persoon

  6. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Fijne dagen toegewenst, nu maar hopen dat het weer ook mee wil werken……

    Geliked door 1 persoon

  7. Wat heerlijk dat je paar vrije dagen hebt. Slapende poes is echt schitterend om te zien te slapen.
    Geniet vrije dagen.

    Geliked door 1 persoon

  8. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Dat is nog eens een goede start van de week…fijn een paar vrije dagen
    Geniet ervan

    Like

  9. terrebel's avatar terrebel schreef:

    Af en toe even vrijaf nemen…dat zouden meer mensen moeten doen!

    Geliked door 1 persoon

  10. John's avatar John schreef:

    Extra vrije dagen zijn nooit verkeerd, tenzij je natuurlijk vervelende klusjes te klaren hebt.
    Maar ik wens je iig veel plezier tot en met woensdag.

    Like

  11. Frank-103's avatar Frank-103 schreef:

    Fijne korte vakantie dus! Woensdag is het hier Sint Maarten, ook een feestje!

    Like

  12. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    dat is lekker wat dagen vrij
    kan je de kat gezelschap houden
    of ben je weer druk met van alles wat
    hoe dan ook , geniet de vrije dagen

    Like

  13. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Ik moet je dus niet vragen of je ook kon bijtanken gisteren, je mag dat nog tot en met donderdag doen, joepie! Geniet van je welverdiende rust net zoals je poes dat doet, althans, dat hoop ik voor jou!

    Like

  14. kliefje's avatar kliefje schreef:

    Geniet van je extra dagen!

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.