Sedert deze maand ga ik dus op maandagavond weer karate trainen.
Het was al een hele tijd geleden dat ik zonder wapens trainde.
Met wapens is dus kobujutsu.
Om de twee weken mogen op maandag de lagere banden ouder dan twaalf met de hogere banden en volwassenen meedoen. Ook al trek ik me van de jeugd op vrijdag niets meer aan toch heb ik één van hen zover kunnen krijgen met mij mee te gaan gisteravond.
Toen ik hem thuis ging ophalen was hij op van de zenuwen, doodsbang dat hij zou afgaan als een gieter. Na de training was hij opgelucht. Hij verlangt al om binnen veertien dagen opnieuw mee te gaan. Zo zie je maar.
Deze morgen heb ik wat zitten werken aan de website van de club. Ook de flyer heb ik eens onder handen genomen, maar het resultaat vind ik maar niets. Daarom heb ik de hulp ingeroepen van een ander lid dat meer ervaring heeft met lay-outs etc.
Groetjes.
🙂

Zo zie je maar Suske, zeg nooit ‘nooit’, je bent alweer met karate aan de slag, Tja, het zit je blijkbaar in de genen hé…
LikeLike
Ja, zo zie je maar.
LikeGeliked door 1 persoon
deze jongen staat alweer een beetje steviger in zijn schoenen! 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Je hebt de jongen zelfvertrouwen gegeven. Een mooier cadeau is er niet!
Moedig dat je een ander een hulp vraagt. Veel mensen schamen zich ervoor.
lieve groet
LikeGeliked door 1 persoon
Ja, als je er van houdt is het leuk, ik zit graag lekker thuis.
LikeGeliked door 1 persoon
ja die pps mag er zijn , en ook de reis rond de wereld is leuk te doen van af de pc 🙂
een rustige avond heb je vast verdient
geniet er van
LikeGeliked door 1 persoon
Ik weet zeker dat de hogere banden de jongen netjes zullen begeleiden. Het is niet verkeerd voor die jongenlui hoor.
Love As always
Di Mario
LikeGeliked door 1 persoon
onze hoofdtrainer heeft iedereen onder zijn leiding en daar raak je niet onderuit.
LikeLike
Beetje lopen meppen met stokken, het is veel efficiënter om met atoombommen te gooien, dan hoef je ook niet te leren hoe je kobojits
ehhhh kobojats
Ehhhh
kobosuzuki schrijft!
Hachelijk?
LikeGeliked door 1 persoon
zo’n atoombommetje vind ik helemaal niet hachelijk. Penibel ?
LikeLike
Zo moeten de jongeren het leren hé….!!
Goed voorbeeld doet volgen.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik heb nog een paar dagen vakantie ….
LikeGeliked door 1 persoon
Aardig van je om je over de beginneling te bekommeren. Tevens een goed voorbeeld.
Succes!
LikeGeliked door 1 persoon
we leren weer wat bij, Suske!
Mensen die karate niet kennen (waaronder ik) weten niet echt wat ze moeten verwachten van zo’n training hé
LikeGeliked door 1 persoon
Hangt er van af waar de club zijn accenten legt en dat kan bij iedere club verschillend zijn. Sommigen houden van vrije gevechten, anderen meer stijloefeningen. Misschien moet ik daar eens meer over loggen.
LikeLike
Dat is een goede zaak de jeugd weer de beginselen van de karate sport bij te brengen. Hans
Ot. Je verzoekje ligt op de Bank voor de volgende show.
De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl
LikeGeliked door 1 persoon
Oh wat apart dat de banden apart zijn eventueel, dat was bij ons niet destijds, alle kleuren bij en tegen elkaar, hahaha En ja, ik zelf de gele band gehaald, nou? 😛
X
LikeGeliked door 1 persoon
Bezig zijn met sport is altijd goed. Hou er lekker plezier in!
LikeGeliked door 1 persoon
klinkt leuk!
LikeGeliked door 1 persoon
Gewoon lekker bezig zijn is de hoofdzaak…
LikeGeliked door 1 persoon
Veel plezier!
Vriendelijke groet,
LikeGeliked door 1 persoon
Je moet een blitse aantrekkelijke poster maken die de jeugd uitnodigt om te komen kijken/te gaan sporten. Succes verzekerd. En anders is er mss wel een collega blogger die er mee wilt helpen.
LikeGeliked door 1 persoon
Zo’n posters hebben we vroeger nog gemaakt. Misschien moeten we het weer eens overwegen.
LikeLike
och die arme jongen
maar het viel hem toch mee , en na de volgende keer weer
kan het een topper worden
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
dus je deelt weer ” slagen ” uit maar zal ze ook wel ontvangen lijkt mij , toch
kan me voorstellen dat een bruine band de zenuwen krijgt als ie met de zwarte banden aan de ” slag ” moet 🙂
geniet de dag
LikeGeliked door 1 persoon
de jongen heeft nog maar witte band.
LikeLike