Er op uit !

IMG_3701

Dit is waarschijnlijk het laatste logje voor deze week.
Tijdens het weekend moet ik werken en tussenin een bbq verslaan als ik het me goed herinner.
Deze namiddag ga ik – als er niets tussenkomt – op visite samen met Leen en Britt.

Dus veel kans dat je me ergens in blogland zult tegenkomen bestaat er niet.
Laat ik jullie alvast een fijne vrijdag en leuk weekend wensen.

Groetjes.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

16 Responses to Er op uit !

  1. meninggever's avatar meninggever schreef:

    IK wens je maar een fijne zondag toe dan….:)

    Geliked door 1 persoon

  2. A van de Aa's avatar A van de Aa schreef:

    Geen concrete plannen om het weekend erop uit te gaan, maar dat hebben we bijna nooit en toch gaan we telkens erop uit.

    Geliked door 1 persoon

  3. Wat fijn dat je in weekend gaat genieten. IK wens jou heel veel plezier!

    Like

  4. geniet van je weekend, suske, en van alle lekkernijen dat ie voor je bij heeft! 😀

    Geliked door 1 persoon

  5. Kakel's avatar Kakel schreef:

    Zonnige groet! Wij houden je blog wel in de gaten 🙂

    Geliked door 1 persoon

  6. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Geniet ervan.. het wordt mooi weer.

    Love As Always
    Di Mario

    Geliked door 1 persoon

  7. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Veel plezier Francky, geniet van alle leuke dingen. Hans

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

    Geliked door 1 persoon

  8. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Fijn weekend…!!
    Geniet van alles wat er op je paadje komt.

    Geliked door 1 persoon

  9. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Gelukkig móet er niets in logland en de baas gaat sowieso voor natuurlijk.
    Maar zo’n gezellige BBQ kun je óók niet negeren!;-)

    Geliked door 1 persoon

  10. John's avatar John schreef:

    Dan wens ik je een goed w-end en zien we je volgende week wel weer.

    Geliked door 1 persoon

  11. Sjoerd's avatar sjoerd schreef:

    Druk weekend voor je, succes.

    Like

  12. Frank-103's avatar Frank-103 schreef:

    Fijne dag en veel plezier tijdens het werken dit weekend!

    Like

  13. Chantal's avatar Chantal schreef:

    Jij ook alvast een mooi weekend dan

    Like

  14. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    Mogge Suske
    Nu hier is het niet veel anders , al hoef ik niet te werken 🙂
    en zal de BBQ meer een paling rookton zijn
    Wens je fijne werkdagen en toch veel plezier

    Like

  15. shivatje's avatar shivatje schreef:

    Maak er een fijn en tof weekend van.

    Aum Shanthi

    Like

  16. Morgaine's avatar Morgaine schreef:

    Een heel fijn weekend en heel veel plezier met alles wat je gaat doen.

    X

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.