Dit is waarschijnlijk het laatste logje voor deze week.
Tijdens het weekend moet ik werken en tussenin een bbq verslaan als ik het me goed herinner.
Deze namiddag ga ik – als er niets tussenkomt – op visite samen met Leen en Britt.
Dus veel kans dat je me ergens in blogland zult tegenkomen bestaat er niet.
Laat ik jullie alvast een fijne vrijdag en leuk weekend wensen.
Groetjes.
🙂


IK wens je maar een fijne zondag toe dan….:)
LikeGeliked door 1 persoon
Geen concrete plannen om het weekend erop uit te gaan, maar dat hebben we bijna nooit en toch gaan we telkens erop uit.
LikeGeliked door 1 persoon
Wat fijn dat je in weekend gaat genieten. IK wens jou heel veel plezier!
LikeLike
geniet van je weekend, suske, en van alle lekkernijen dat ie voor je bij heeft! 😀
LikeGeliked door 1 persoon
Zonnige groet! Wij houden je blog wel in de gaten 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Geniet ervan.. het wordt mooi weer.
Love As Always
Di Mario
LikeGeliked door 1 persoon
Veel plezier Francky, geniet van alle leuke dingen. Hans
Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”
LikeGeliked door 1 persoon
Fijn weekend…!!
Geniet van alles wat er op je paadje komt.
LikeGeliked door 1 persoon
Gelukkig móet er niets in logland en de baas gaat sowieso voor natuurlijk.
Maar zo’n gezellige BBQ kun je óók niet negeren!;-)
LikeGeliked door 1 persoon
Dan wens ik je een goed w-end en zien we je volgende week wel weer.
LikeGeliked door 1 persoon
Druk weekend voor je, succes.
LikeLike
Fijne dag en veel plezier tijdens het werken dit weekend!
LikeLike
Jij ook alvast een mooi weekend dan
LikeLike
Mogge Suske
Nu hier is het niet veel anders , al hoef ik niet te werken 🙂
en zal de BBQ meer een paling rookton zijn
Wens je fijne werkdagen en toch veel plezier
LikeLike
Maak er een fijn en tof weekend van.
Aum Shanthi
LikeLike
Een heel fijn weekend en heel veel plezier met alles wat je gaat doen.
X
LikeLike