Een simpel fotoverslag van gisterenavond op de Grote Markt in Roeselare,
Weinig woorden van mijnentwege wegens hersens verloren tijdens optreden van Bart Kaell.
Raymond tijdens de soundcheck in de namiddag.
Toen zorgde hij reeds voor ambiance.
Het publiek was zowel in de namiddag als ’s avonds dolenthousiast.
Brahim heeft nooit mijn aandacht getrokken;
één van zijn danseressen daarentegen……
Josje mag hier op de foto,
de rest niet wegens “te oud”.
De mannelijke versie van K3 of gewoon drie mannen met midlife problemen ?
Twee van de drie Romeo’s.
De choreografie bij een optreden van Billy Leyers (dochter van Jan Leyers) die verscholen achter haar piano een zwoel liedje ten gehore bracht.
De afterparty met de ten hemel opneming van Bart Kaell.
Alle foto’s kun je hier bekijken.
Nu ga ik mijn hersens reanimeren.
Gelieve me te verontschuldigen.
🙂








Eerste reactie, en ’t gaat mis, dus opnieuw…
Mooie impressie !
Lie(f)s.
LikeGeliked door 1 persoon
Mooie impressie !
Lie(f)s.
LikeLike
Zo een genietdagje…blijft de vraag voor wie haha
Groetjes
LikeGeliked door 1 persoon
En nou op zoek naar de hersens….
LikeGeliked door 1 persoon
Mooi verslag van dit ongetwijfeld even mooi optreden! Dit was zeker en vast genieten hé Suske…
LikeGeliked door 1 persoon
na een dagje met deze artiesten zou ik ook rust nodig hebben….
LikeGeliked door 1 persoon
whahaaaaa ..
kan de marie-louise helpen bij de reanimatie, suske?
LikeGeliked door 1 persoon
de Marie Louise heeft me de das omgedaan ! woehaa !
LikeLike
hahaha, zo erg?
LikeGeliked door 1 persoon
onbeschrijflijk Billy !
LikeLike
Mooi feest daar, en aan je foto’s te zien stond je bijna vooraan! Zo oud vind ik de dames van k3 niet, als ik de foto’s nauwkeurig bestudeer. Maar die dames in die zwarte pakjes zien er ook zeer appetijtelijk uit!
LikeGeliked door 1 persoon
ik verontschuldig je 🙂
zoveel moois te zien o.a in het rood 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
je hebt op geen foto gekeken Suske..
en Raymond weet ik te smaken
LikeGeliked door 1 persoon
Gezellig feestje op het plein…!!
LikeGeliked door 1 persoon
Doe je wél een beetje voorzichtig met je hersenen? Ze moeten nog langer mee dan vandaag hier!
Mooi feest voor het jonge spul en in de vakantie kan het allemaal wat langer duren!
LikeGeliked door 1 persoon
Roeselare onderneemt het toch allemaal maar! Bij deze ben je verontschuldigd;-)
LikeLike
lekker kleurrijk evenement
LikeGeliked door 1 persoon
Kijk Raymond mag dan ook een dagje ouder zijn, maar die mag altijd wel inbeeld.
Je heb je wel vermaakt op het plein. Hans
LikeGeliked door 1 persoon