Spelen met de Stad.

Het nieuwste promotiefilmpje van Stad Roeselare.
Dit mag ook wel eens getoond worden op deze blog.
Alle overeenkomsten met figuren bekend van deze blog is natuurlijk “toeval”.

Groetjes en veel kijkgenot.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagd met , . Maak de permalink favoriet.

12 Responses to Spelen met de Stad.

  1. Hugo's avatar Billy schreef:

    mooi filmpje, je merkt dat Roeselare volop aan zijn imago werkt!

    Geliked door 1 persoon

  2. ik vind het een heel mooi in elkaar gestoken promotiefilmpje, suske!

    of moet ik zeggen; vip? 😀

    Geliked door 1 persoon

  3. Frank-103's avatar Frank-103 schreef:

    Mooi filmpje en verscheen jij daar met een rood t-shirt in beeld, bij de fietsverhuur?

    Geliked door 1 persoon

  4. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Roeselare op een wel heel bijzondere manier in de kijker gezet Suske!

    Like

  5. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Een betere promo kon Roeselare niet hebben. Heel goed gemaakt.

    Geliked door 1 persoon

  6. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Wat is er veel leuks te doen voor kinderen in Roeselaren, wat een bofkontjes daar!

    Geliked door 1 persoon

  7. willy's avatar willy schreef:

    een leuk filmpje Suske..

    voor de fietsen alleen al, zou ik er gaan

    Geliked door 1 persoon

  8. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Gezellig, zo komt jong en oud de vakantietijd wel door…. 🙂

    Geliked door 1 persoon

  9. Sjoerd's avatar sjoerd schreef:

    Leuk filmpje is dat geworden.

    Geliked door 1 persoon

  10. shivatje's avatar shivatje schreef:

    Dat nodigt uit om toch eens naar Roeselare te gaan voor een dagje.

    Aum Shanthi

    Geliked door 1 persoon

  11. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    daar is veel te doen , voor jong en oud

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.