Feitelijk had het “Francis” moeten zijn, maar mijn vader zijn geheugen werkte niet mee in het gemeentehuis.
Francis of François in het frans wordt in bepaalde dialecten Sois, Sis, Suus dus Suske voor een jongen. Mijn vroeger alias was Lambiorix voorvader van Lambik en toen ik een andere naam zocht was de keuze niet ver te zoeken.
Vandaag vrij genomen op het werk om iemand te helpen verhuizen.
We zien wel weer.
Groetjes.
🙂

Ach suske als het beestje maar een naam heeft, makkelijk met dozen doorgeven. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Stiekem denk ik dat Suske uitstekend bij je past 🙂
Hopelijk heb je geen spierpijn overgehouden van de verhuizing…
groetjes Kakel
LikeGeliked door 1 persoon
Geen spierpijn wel keelpijn deze morgen. Hopelijk hier niets mee te maken.
LikeLike
logisch!
🙂
LikeLike
Je bent dus net als ik een waterman
LikeLike
Hopelijk is er niets nat geworden….!!
LikeLike
🙂
LikeLike
Als het beestje maar een naam heeft 😉
LikeLike
Zeker op z’n Frans uitgesproken melodieuze namen , ik hou het toch maar bij Suske;-)
LikeLike
Ook een mooie naam, succes vandaag met verhuizen. Ik hoop dat het droog blijft voor jullie.
Love As Always
Di Mario
LikeLike
Eventjes gegrasduind in de voorbije logjes en zie dat jij op de nostalgische toer bent. Fantastisch dat je dit met ons deelt Suske, zo leren we jou nog wat beter kennen en wel door middel van knappe logjes en dito foto’s!
Zoals je ziet ben ik er weer terug en kom dus opnieuw elke dag van dit mooi stekje genieten!
LikeGeliked door 1 persoon
Namen, ik heb ook wat bijnamen, maar die houd ik lekker voor me 😀
Helpen verhuizen is altijd leuk. Zeker voor de gene die geholpen wordt.
LikeLike
een goede daad om vrij te nemen
LikeLike
Tsja, ik wil ze de kost niet geven waarvan Pa eerst naar de kroeg ging…
LikeLike
mogge Suske
ja namen , we krijgen ze , soms veranderen we ze , vaak kennen we lui enkel bij de scheldnaam , of je hoort ” hij is er een van die ” en wordt er eigenlijk geen naam genoemd 🙂
er was een mede blogger welke mij altijd Sjarelke noemde 🙂 helaas zien we die niet meer
Suc6 met de verhuizing
geniet de dag
LikeGeliked door 1 persoon
dat wordt een druk dagje vandaag, een verhuis met suske gaat wel vooruit gaan volgens mij
LikeLike