Vandaag haalden we de spullen terug van Sam die door de gerechtsdeurwaarder meegenomen werden terwijl ze in het ziekenhuis lag. Haar huis was ze ook kwijt en dus was ze min of meer dakloos. Gelukkig was papa er nog !
Rond de middag ging de bel. Een vriend kwam een handje helpen en had ook nog haar hondje Olivia mee die al die tijd onderdak had bij zijn gezin.
Het was een zware dag maar gelukkig zorgde Sam voor de nodige energie.
Groetjes.
🙂



Wat een toestanden…
Mmm… dat ziet er lekker!
LikeGeliked door 1 persoon
hoop dat dit een goed einde mag kennen.
LikeLike
heeft ze haar huis dan terug, Suske?
LikeGeliked door 1 persoon
nee het is een andere woning.
LikeLike
Huisdieren vaak de dupe van dit ellendige wat wij mensen altijd over ons af weten te roepen. Gelukkig dat er familie is om op terug te vallen…..
LikeLike
En nu maar hopen op een gelukkig einde. Ooit.
LikeLike
Het zal allemaal maar op je bordje vallen.. Een mens raakt van veel minder aan de drank. Ik ben blij dat Sam zoveel support krijgt!
LikeLike
En zo komt alles weer min of meer op z’n pootjes terecht, zelfs het hondje!
LikeLike
En als de hond in huis is is het weer een thuis.
LikeGeliked door 1 persoon
Gelukkig was het hondje in goede handen en zijn ze nu weer herenigt met elkaar,
Van huisdieren moeten deurwaarders afblijven vind ik.
LikeGeliked door 1 persoon
Vreselijk is het zo iets te moeten meemaken terwijl je dan nog in het ziekenhuis ligt ook! Gelukkig zijn er nog altijd mensen die je helpen, zoals jij dat doet Suske!
LikeGeliked door 1 persoon
Ik hoop dat het vanaf nu beter gaat. Moeilijk te verteren zoiets.
LikeLike
Gelukkig komen er nu weer betere tijden…!!
LikeLike
langzaamaan begint alles weer in de plooi te vallen??
LikeGeliked door 1 persoon
langzaam maar zeker zullen we maar zeggen.
LikeLike
Gelukkig gaat het nu weer beter en heeft die deurwaarder niet ook het hondje ingepikt.
LikeLike
Heftige toestanden…sterkte ermee!
LikeGeliked door 1 persoon
een mooi blog Suske
geef hen rust en tijd en her komt goed , toch
LikeGeliked door 1 persoon
Het is niet makkelijk, maar stapje bij beetje komt het toch weer iets beter.
Love AS Always
Di Mario
LikeGeliked door 1 persoon