Jozef en zijn medewerksters lokken mensen naar de cadeaubeurs van Tear Craft.
De verkoop zaterdag was schitterend en hopelijk is er vandaag zondag ook weer veel geld in de lade.
Het geheim van vrijdag wil ik nu ook voor jullie onthullen.
Deze hoge toren komt in de plaats van het reuzenrad dat vorig jaar volk naar de stationsbuurt trok.
Veel te hoog voor mij, maar mijn dochter kennende zal dit voor haar geen probleem zijn.
Als ik er aan denk zal ik haar mijn fototoestel meegeven;
dan kan ze van daarboven enkele sfeerbeelden nemen.



Geen haar op de kaal geschoren bol die er aan denkt daar omhoog te gaan natuurlijk……
LikeGeliked door 1 persoon
ik zou het ook wel zien zitten om daar omhoog getrokken te worden… 😉
LikeLike
En daar moet je dan ook nog voor betálen…om erin te mogen? Met heel veel geld toe wil ik er nog niet in;-) … Dan ga ik liever die cadeaubeurs in al denk ik dat ik daar óók geen geld achter zal laten!
LikeLike
voor geen geld ter wereld, krijgen ze mij daar in….
LikeLike
Volgens mij wordt je duizelig van die sfeerboven van boven/
LikeLike
Wünsche dir eine gute neue Woche liebe Grüße Gislinde
LikeLike
mogge Suske
vandaag werk ik nog hoor en dan 3 vrij , heerlijk ff , beetje HH en beetje dit en dat , wie weet wel een fijne wandeling , zien wat het weer doet
ik heb ook nog uren zat , en uitbetalen kan , maar dan zegt de belasting hé bedankt en pakt een 50% boeven zijn het
geniet de dag
LikeLike
Vroeger vond ik zoiets wel leuk, maar ik kruip er tegenwoordig ook niet meer in.
Daar hebben we jonge mensen voor die dat mogen doen.
LikeLike
Jaaa, geef haar je fototoestel mee wanneer ze, moedig als ze is, in dat reuze hoog toestel durft te klimmen! En zet ze ook nog op je blog zodat we er van mee kunnen genieten…
Fijn begin van december Susle!
LikeLike
ik ben benieuwd naar de sfeerbeelden
LikeLike
tranen kunst ?
ik heb geen hoogte vrees , maar wordt misselijk van dat gedraai
ja ik ben laat , of vroeg 🙂 , net thuis van het werk\\
ene pint en slapen
slaap wel
LikeLike
Niks voor mij joh!
LikeLike
hopelijk komt er veel geld in het laadje.
Die hoogten is niets voor boven een bepaalde leeftijd, en die bepaal je zelf.
Blijf maar gezond beneden kijken. Hans
LikeLike
ja, het is maar wat je wilt he, ik zou er wel zelf in gaan!
LikeLike
Ik snap iets niet. Wat is de aardigheid, alleen maar boven op de toren te staan of volgt er nog iets op?
LikeLike
Dat is mij ook te hoog hoor. Ik ga wel even op de grond zitten als je de foto’s hier laat zien.
Lvoe As Always
Di Mario
LikeLike
Die tijd dat ik overal op en inklom ligt ook achter me… Laat mij maar met beide benen op de grond staan.
LikeLike
Ik wil wel mee de hoge toren in 🙂 Maar als je hoogtevrees hebt, is daar niets aan.
Ik begrijp niet goed waar Jozef met zijn dochtertjes reclame voor maakt. Het is zo’n treurige naam voor een cadeaubeurs…
Liefs Kakel
LikeLike
Tear Craft ? Tranen ik weet niet wat ? Enfin, veeeeeeel te hoog voor mij dat ding.
LikeLike
Het is dus het Roeselaars rad dat aan ons station in Brugge staat?
Niks voor mij…
LikeLike
Dat ziet er ook weer spannend uit…!!
LikeLike
Dat wordt spannend, het ziet er indrukwekkend uit !
Groetjes
LikeLike
welkom terug Dominic. Blij je hier weer te zien.
LikeLike
Is dat wel veilig, een fototoestel meegeven op die hoogte?! 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
de mensen die zich in de buurt ophouden moeten dan maar een helm op het hoofd zette;. 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Ook veel te hoog voor mij!
Of ik de foto’s kan bekijken is zelfs de vraag.
Hoogtevrezende groet,
LikeLike
Brr, daar ga ik ook niet opkruipen zenne! Ziet er wel indrukwekkend uit!
LikeLike