Rust.

Gisteren had ik vrijaf genomen,
Daar ik deze zomer weinig dagen opgenomen heb kan ik me dit nu veroorloven.
Momenteel ben ik van plan vanaf volgend jaar minder te werken,
Tijdskrediet opnemen heet dat.
Concreet heb ik nog niets beslist:
eerst enkele punten van naderbij bekijken.

Gisteren was ik met de dochter in de werkwinkel.
Ze zou daar wat info,
De werkwinkel bevindt zich nabij het kanaal en de spoorweg,
Daar trok ik deze foto.

Foto1244

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in dagboek, roeselare en getagd met . Maak de permalink favoriet.

16 Responses to Rust.

  1. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Als je aan je vrijetijd een goede invulling kan geven en je financieel geen problemen krijgt is het een goede keuze.
    Geniet eerst maar van je vrijedagen die je opgaat nemen, kun je alvast wennen.
    Kan je dochter in de werkwinkel een soort van dagbesteding doen? Hans

    Like

  2. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Wie wat bewaard heeft wat , lekker toch om het even rustig aan te kunnen doen! Geniet er maar van!

    Geliked door 1 persoon

  3. willy's avatar willy schreef:

    toch even nagaan, wat de eventuele invloed op je pensioen kan zijn..
    want ook op “verworven rechten” wordt bespaard..

    Geliked door 1 persoon

  4. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Als je in de gelegenheid bent, is het overwegen zeker waard…!!

    Geliked door 1 persoon

  5. Joke's avatar Mijnnikonenik schreef:

    Als het haalbaar is, doen!

    Geliked door 1 persoon

  6. Flavie's avatar Flavie schreef:

    Ik hoop dat je nog tijdskrediet kan opnemen met al die veranderingen…

    Geliked door 1 persoon

  7. Hugo's avatar Billy schreef:

    kan je dat tijdkrediet nog opnemen nu, Suske? Want de nieuwe regering heeft serieus beperkingen opgelegd nu

    Geliked door 1 persoon

  8. Beaunino's avatar beauninoblog schreef:

    Lekker Suske, wie wat bewaard, die heeft wat zeggen we hier in bloembollenland…

    Geliked door 1 persoon

  9. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Ik werk sinds de geboorte van Shirel 4 dagen en ik moet je zeggen,mij bevalt het. Ik zie mezelf echt niet zomaar meer vijf dagen werken.

    Love As Always
    Di mario

    Like

  10. kakel's avatar kakel schreef:

    Goeie zaak, die tijdskrediet. Zouden we in Nederland ook in moeten voeren. Jullie woordgebruik vind ik zoveel beter dan het onze!
    Meer tijd voor jezelf en je dierbaren: het zal je goeddoen.
    Liefs Kakel

    Like

  11. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Leef en geniet zoveel je kan…werken kan altijd nog 😉

    Like

  12. A van de Aa's avatar A van de Aa schreef:

    Helaas ben in ik mijn aantal vrije dagen beknot.
    En tijdkrediet kennen we niet in Holland.

    Like

  13. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Doén Suske, neem gerust dat tijdskrediet op nu het nog kan want als de plannen van deze rechtse regering inderdaad uitgevoerd worden zal dat niet meer mogelijk zijn!

    Like

  14. J@n.'s avatar J@n. schreef:

    Als ervaringsdeskundige 😉 weet ik dat vrij zijn snel went.

    Like

  15. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    mogge Suske
    zal je bevallen wat minder werken , ik maak al tijden lang mijn vele uren op , dit jaar bijna alle maanden een dag of 12 vrij , en ja ik moet ook oefenen met vrij zijn 🙂 niet erg lang meer en dan pensioen
    geniet de dag

    Like

  16. je bent ook vastbenoemd, net zoals ik dus, maar voor mij is het nog wat te vlug om nu al thuis te blijven

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.