Gisteren had ik vrijaf genomen,
Daar ik deze zomer weinig dagen opgenomen heb kan ik me dit nu veroorloven.
Momenteel ben ik van plan vanaf volgend jaar minder te werken,
Tijdskrediet opnemen heet dat.
Concreet heb ik nog niets beslist:
eerst enkele punten van naderbij bekijken.
Gisteren was ik met de dochter in de werkwinkel.
Ze zou daar wat info,
De werkwinkel bevindt zich nabij het kanaal en de spoorweg,
Daar trok ik deze foto.


Als je aan je vrijetijd een goede invulling kan geven en je financieel geen problemen krijgt is het een goede keuze.
Geniet eerst maar van je vrijedagen die je opgaat nemen, kun je alvast wennen.
Kan je dochter in de werkwinkel een soort van dagbesteding doen? Hans
LikeLike
Wie wat bewaard heeft wat , lekker toch om het even rustig aan te kunnen doen! Geniet er maar van!
LikeGeliked door 1 persoon
toch even nagaan, wat de eventuele invloed op je pensioen kan zijn..
want ook op “verworven rechten” wordt bespaard..
LikeGeliked door 1 persoon
Als je in de gelegenheid bent, is het overwegen zeker waard…!!
LikeGeliked door 1 persoon
Als het haalbaar is, doen!
LikeGeliked door 1 persoon
Ik hoop dat je nog tijdskrediet kan opnemen met al die veranderingen…
LikeGeliked door 1 persoon
kan je dat tijdkrediet nog opnemen nu, Suske? Want de nieuwe regering heeft serieus beperkingen opgelegd nu
LikeGeliked door 1 persoon
Lekker Suske, wie wat bewaard, die heeft wat zeggen we hier in bloembollenland…
LikeGeliked door 1 persoon
Ik werk sinds de geboorte van Shirel 4 dagen en ik moet je zeggen,mij bevalt het. Ik zie mezelf echt niet zomaar meer vijf dagen werken.
Love As Always
Di mario
LikeLike
Goeie zaak, die tijdskrediet. Zouden we in Nederland ook in moeten voeren. Jullie woordgebruik vind ik zoveel beter dan het onze!
Meer tijd voor jezelf en je dierbaren: het zal je goeddoen.
Liefs Kakel
LikeLike
Leef en geniet zoveel je kan…werken kan altijd nog 😉
LikeLike
Helaas ben in ik mijn aantal vrije dagen beknot.
En tijdkrediet kennen we niet in Holland.
LikeLike
Doén Suske, neem gerust dat tijdskrediet op nu het nog kan want als de plannen van deze rechtse regering inderdaad uitgevoerd worden zal dat niet meer mogelijk zijn!
LikeLike
Als ervaringsdeskundige 😉 weet ik dat vrij zijn snel went.
LikeLike
mogge Suske
zal je bevallen wat minder werken , ik maak al tijden lang mijn vele uren op , dit jaar bijna alle maanden een dag of 12 vrij , en ja ik moet ook oefenen met vrij zijn 🙂 niet erg lang meer en dan pensioen
geniet de dag
LikeLike
je bent ook vastbenoemd, net zoals ik dus, maar voor mij is het nog wat te vlug om nu al thuis te blijven
LikeLike