Het weekend zit er weer op, maar maandag heb ik vrij.
Met nu en dan een snipperdag kom ik de zomer door ook al is er van die zomer momenteel niet veel te merken.
Maar we treuren niet en genieten verder zoals………
Deze foto’s en videos van de BBQ die afgelopen zaterdag doorging in de hier ondertussen beroemde of beruchte frituur.
We waren met een kleine groep maar dat maakte het juist gezellig,
Ik moet er wel bij vermelden dat de groep volgend jaar groter zal worden daar er drie nieuwe wereldburgers op komst zijn in de frituur.
Als dat geen goed nieuws is.
Ook was er eentje jarig en daarvoor moest er gezongen en gekust worden
en getrakteerd natuurlijk !
cheers proost santé voor de jarige dus !
Ook onze Daisy liet zich niet onbetuigd tussen al dat jong geweld.
En dien rare vogel die door het beeld vliegt/miauwt is niemand minder dan Kimmi, maar dat wisten jullie natuurlijk ! 🙂
Dat het opnieuw een gezellige boel was achteraf moet ik hier niet meer neerschrijven of mijn vaste lezers zullen klagen dat ik in herhaling val.
Daarom dat ik het bij enkele filmpjes houd om jullie wat van de sfeer te laten proeven,
cheers en fijne dag nog !


Héél gezellig daar in de frituur, de dames zijn wel de echte gangmakers,dat is wel duidelijk! Ik denk dat je maandag weer aan het werk gaat om bij te komen van het weekend;-)
LikeLike
Die gezelligheid vind je niet in onze frituur.
LikeLike
Een schitterend feest waar jij een mooie reportage van maakte Suske! Je had dus een druk, maar heel leuk weekend, blij voor je! Vandaag kan je gelukkig wat uitrusten, dat zal wellicht nodig zijn…
Bedankt voor je woordje uitleg wat dat schrijnend verhaal betreft, dat maakt het allemaal nog erger hé?
LikeGeliked door 1 persoon
hahaha, zo’n frituur ken ik hier niet, hier staat iedereen gewoon z’n beurt af te wachten :o)
LikeLike
hihi .. wat een gezellige bende, suske! 😆
LikeLike
Gezellige boel daar in de frituur, begint aardig op een feestzaal te lijken 🙂
LikeLike
Gezellige boel maak je er van. En inderdaad, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
LikeGeliked door 1 persoon
Gezelligheid kent geen tijd en dat is maar goed ook. Heerlijk om zo even mee te kijken.
Love As Always
Di Mario
LikeGeliked door 1 persoon
Het is een gezellig stel bij elkaar, hoge hakken oorbellen zijn hier nog niet in.
De zomer loopt op zijn laatste lootjes. Hans
Ot. Je verzoekje ligt op de Bank voor de volgende show.
De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl
LikeGeliked door 1 persoon
Idd wat een gezelligheid 🙂
LikeLike
Het is een dolle boel daar in de frituur, dat laten de filmpjes heel duidelijk zien!
LikeLike
Vruchtbaar die frietkot, met drie nieuwelingen op komst.
LikeLike
Gezellige boel in de frituur met al dat jonge grut…!!
Hoop dat je snipperdag niet helemaal in het water is gevallen.
LikeLike
het gaat er daar vaak heftig aan toe, dat heb ik al gemerkt. Ware het niet dat frietjes niet echt mijn ding zijn, ik zou er wel eens naartoe komen… 😉
LikeLike
Ik zou toch met de VRT onderhandelen om er een echte soap van te maken. Ze moeten nu toch miljoenen besparen – ik ben zeker dat je het voor een prijsje zou doen!
LikeLike
Radar Love heb ik vorige week live horen brengen. 🙂
Leuke boel daar.
LikeGeliked door 1 persoon
Met zo’n weekenden heb je toch geen vakantie meer nodig…
LikeLike
Al zullen er met al de kleinkinderen bijna 6 stuks regelmatig zulke feestjes komen grijnzzzzzzzzz
Was ik nog vergeten te melden….doei
LikeLike
Zal vast gezellig geweest zijn maar hou toch meer van andere feestje haha…groetjes
LikeLike
Wat fijn om zo gezellig samen te zijn, lekker te eten, en plezier te maken… leuke momenten, en met jouw filmpjes kan je altijd weer naar die leuke herinneringen kijken, mooi gedaan!
Fijne nieuwe week,
groetjes, Vanessa
LikeLike
hopelijk de auto weer veilig , ja vrije dagen zijn meest te kort , vaak drukker als op het werk 🙂
nee het weer moet je nemen zo het komt Suske dan heb je altijd mooi weer 🙂
denk dat de school vakanties wat anders lopen als hier , maakt niet uit , laat ze er maar van genieten
ik sluit af en zal naar het werk
LikeLike
Einen schönen Montag lieber Spike war sicher eine schöne Party sieht alles sehr hübsch auch.Wünsche dir eine schöne sonnige Woche lieber Gruß Gislinde
LikeLike
Waauw, dat ziet er allemaal heel gezellig uit! Wat een feestje! Tof! 🙂
LikeLike
Gezwellige boel daar.
Geniet van je snipperdag Suske, ondanks het winderige weer.
LikeLike
mogge Suske
dat was een toffe zaterdagavond in de wereldberoemde Frituur in Roeselare
gezelligheid troef en natuurlijk een lekkere hap weg gespoeld met het edele vocht
ja en de ploeg wordt groter , nu dat is alleen maar goed , is ook een teken van ” love ” , toch
geniet je vrije dag
LikeGeliked door 1 persoon
Mooi feest en een leuke, vrolijke reportage.
Fijne vrije maandag!
Vriendelijke groet,
LikeLike