Gekreun en gerochel galmt door de living.
De katten weten niet wat er gebeurt wanneer voor de zoveelste keer de geluidsmuur een dreun krijgt.
of anders gezegd :
Momenteel ben ik herstellende van een zware verkoudheid.
Sommigen beweren dat het de schuld is van de pollen,
maar ik heb het Pol gevraagd en die weet van niets.
hoe dan ook, leuk is anders.
Volgende week en de week daarop is het paasvakantie.
Normaal gezien ga ik gewoon werken,
maar een snipperdag behoort tot de mogelijkheden.
we zullen zien.
Wel zal ik het blog op een laag pitje zetten.
kwestie wat meer tijd te maken voor andere zaken
en ook weer “inspiratie” op te doen.
Of er een photochallenge komt of matrassenkeerdag met of zonder nonkel Juul,
we zien wel.
Trouwens ik vraag me net af hoeveel logs ik zo al niet geschreven heb sedert 2006.
Genoeg om de tel kwijt te geraken, vrees ik.
Ik wens jullie een fijn weekend toe
en tot binnenkort.


Je hebt het zo te zien wel heel serieus te pakken Suskelief dat jij de courage niet vindt om je blog up-to-date te houden. Sterkte jongen, verzorg je goed en wordt snel weer beter!
LikeLike
De katten maken ook wel eens van die geluiden, haarbal. Hans
Ot. Je verzoekje ligt op de Bank voor de volgende show.
De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl
LikeLike
af en toe wat kalmer aan op je blog dat moet kunnen.
En hopelijk gaat het al wat beter met je, neem anders maar een snipperdag op het werk
LikeLike
Wel er niet bij gezegd dat ’t besmettelijk is he, hoestende, proestende Greet (die nu niet kan lachen)
LikeLike
Even eruit Suske is niet mis ! Ik jaag me ook niet meer op met mijn blog ; <Elke dag je kop pijnigen wat nu en je gehele lijst lezen , daar gaat veel tijd in niet ? We horen je wel !
LikeLike
ha die Suske
niet geheel genezen , maar toch aan de slag , wie weet heelt het sneller door de afleiding
Ja een mooie en interessante pps zowel de kruiden als NY
nee hoogtevrees is aan die bouwers toen niet besteed 😉
suc6 op het werk en wordt maar snel beter
LikeLike
tot binnenkort, en hopelijk ben je al beter dat je van je vrije tijd kan genieten
LikeLike
Al wat beter Suskelief? Ik hoop het en blijf je goed verzorgen hoor!
LikeLike
de kleine zal vast nog ff aan de tel blijven! 😉
zorg jij maar dat je snel van je gehoest afbent, suske!
veel sterkte en beterschap!!
LikeLike
Voor tellen heb ik geen raam, daar kijk ik alleen door naar buiten.
LikeLike
Doe vooral rustig aan,je gezondheid heeft voorrang en geluidswallen moet je zuinig op zijn want die zijn duur:-) WordPress houdt keurig bij hoeveel logjes je gemaakt hebt dus laat die kleine maar stoppen met tellen;-)
LikeLike
Ai, dat is minder leuk nieuws hé, je hebt dus een zware verkoudheid te pakken… Verzorg je goed hé Francky zodat je toch een beetje van de paasvakantie samen met je lieverds kan genieten. Je zal natuurlijk moeten werken maar ik hoop zo voor jou dat er zo nu en dan inderdaad een snipperdag in zit. STERKTE!
LikeLike
Pol ontkent altijd dat het zijn schuld is, hij zegt dat het overmacht is.
Een snipperdag om het met de katten goed te maken is wel een optie.
We volgen je log wel, dan maar een laag pitje. Hans
LikeLike
Sterkte met gezondheid! Even kalm aan doen en daarna weer op volle stoom bloggen!
LikeLike
Een vervelende situatie als je last hebt van de pol 🙂
Veel beterschap en verzorg je een beetje suske!
Groetjes
LikeLike
Beterschap, Suske!
LikeLike
Oei beterschap zeg, dat is niet prettig als je de hele tijd maar loopt te hoesten en te proesten.
Love AsAlways
Di Mario
LikeLike
vooral mijn gezinsleden hebben last van deze geluidshinder en milieuonvriendelijke laagvliegende slijmballen ! 🙂
LikeLike
Ik heb ook een beetje last van een neusverkoudheid, erg vervelend! Beterschap!
LikeLike
jij ook beterschap !
LikeLike
Voor jou vooral beterschap. Het is beter gezond te werken dan met een snipperdag te snotteren.
LikeLike
gelijk heb je ! 🙂
LikeLike
Fijn weekend.en sterkte
LikeLike
mercie !
LikeLike
Dat is vervelend, en misschien wel een combinatie van allebei.
Eerst maar eens goed voor jezelf zorgen en goed opknappen, dan komt de rest vanzelf weer.
Maak het goed en tot later.
LikeLike
nu wat kalmer aan tijdens de vakantieperiode om wat anders te doen. groetjes.
LikeLike
Ik wens je er beterschap bij, wat vervelend zeg, net nu het lekker een beetje lentert. Maar evengoed, zie maar he.
Ik kan mijn aantal logs wel zien als ik ingelogt ben, misschien moet je eens rondkijken.
LikeLike
ik heb ook gevonden hoe je dat kunt zien. Bedankt voor de tip en tot blogs !
LikeLike
Beterschap Suske. Wat hebben jullie al vroeg Paasvakantie. Fijn weekend evengoed.
LikeLike
is het bij jullie NOG later dit jaar ?
LikeLike
Oké, tot binnenkort Suske en beterschap!
LikeLike
Zet de moppentrommel alvast klaar J@n !
LikeLike
Het zijn de pollen van de berkenbomen, zo wordt hier verteld, daar kan je behoorlijk last van hebben, als je last hebt van hooikoorts. Zelf heb ik meer last van het uur tijdverschil, nu het weer zomertijd is. Met de bijbehorende voorjaarsmoeheid. Het aantal blogjes dat ik op mijn blog geschreven heb houdt blogger heel nauwkeurig bij, eigenlijk heeft ieder bericht gewoon een nummer. Fijn weekend en veel inspiratie voor een nieuwe serie verhalen, mischien dan over de tweelingbroer van nonkel Juul, die hier verder niet genoemd wilde worden? Hachelijk!
LikeLike
Ik heb ook prijs. De overgang van 15° thuis naar 20° in Hanoi en een week later 36° in Saigon hebben me geen deugd gedaan. Volgende week zul je ermee lachen !
LikeLike
Ik las eerst Polen, en dacht, wat hebben die er weer mee te maken 😀
Maar van pollen wordt je niet zwaar verkouden. Ik niet iig. slechts een beetje en geïrriteerde ogen.
LikeLike
mogge Suske
van pasen en of paasvakantie heb ik geen weet , als zal het er door wel drukker zijn op het werk
jij maar ff een stapje terug en zien dat je beter wordt en genieten van andere zaken en de familie
volgens mij is dat telraam te klein om weer te geven het aantal blogs je maakte 😉
fijn weekend gewenst
LikeLike