Een hachelijke aflevering van de soap over het wel en wee in een Rumbeekse frituur.
Op vrijdagavond komen de hoofdrolspelers weer samen in de frituur.
Dees, die een onvoorwaardelijke supporter is van club Brugge, leeft intens mee met de wedstrijd via haar radio.
Ondertussen vullen de andere gasten hun maag
met nu en dan een oprisping veroorzaakt door het gegil van Dees telkens het spannend wordt.
De uitslag is 5 – 1 als ik me niet vergis
en tegen wie ze moesten spelen weet ik niet (meer) !
Begrijpelijk dus dat het beeld van deze video wat wazig is.
Iedereen zag troebel op den duur.


Aiai, dat zal na Anderlecht-Brugge ook best wat gegil gegeven hebben
LikeLike
Waarschijnlijk is die mooie rode wijn toch van een flink pittige soort:-)
LikeLike
Als het maar gezellig is he, en dat is het!
LikeLike
Geniet je weekend…wel schoon het weekend in gaan hoor…groetjes
LikeLike
mogge Suske
ja zeker een mooi plekje daar aan de Maas
ach en er is altijd wel stof tot nadenken , nu ff niet hoor
nu genieten van een lang weekend 😉
geniet de dag
LikeLike
Met 5-1 winnen is toch een feestje waard.
Fijn weekend Suske.
LikeLike
ach wat maakt het nu uit , een feessie in de frituur
op de avond voor Vlaandrens mooiste , dan ga je het toch niet over voetbal hebben
die lui zijn na 2 x 45 minuten al naar de klote ;’
fijn weekend
LikeLike
oeps gegeild moet gegild zijn, maar had ook gekund. Hans
LikeLike
Als er gegeild wordt is een oprisping een geldig excuus.
Een wazige blik na een gezellige avond is toch geen probleem.
Gelukkig klaarde het later weer op. Hans
Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
Het programma is beluisteren op de weblog http://logbankje.nl
LikeLike
Dat is een mooie uitslag, die weekend weer een wedstrijd?
Love As Always
Di Mari
LikeLike
Nou, have Fun dan maar Suske!
LikeLike
Als supporter is het heel erg belangrijk om de goeie club te kiezen. 🙂
LikeLike
Dees had in elk geval goed gesupporterd!
😉
LikeLike
Gezellige boel daar in de frituur, een breedbeeld tv voor de wedstrijd zou niet misstaan!
LikeLike
Tja, dat ga je dan krijgen.
LikeLike
en jij maakt de videos en krijgt gratis friet 😀
LikeLike
Haha, als je bij iedere actie wat te drinken pakt kan het aardig uit de hand lopen…
LikeLike
dat belooft voor vanavond Suske
groeten
LikeLike