Dees supportert er op los !

Een hachelijke aflevering van de soap over het wel en wee in een Rumbeekse frituur.

IMG_8921

Op vrijdagavond komen de hoofdrolspelers weer samen in de frituur.
Dees, die een onvoorwaardelijke supporter is van club Brugge, leeft intens mee met de wedstrijd via haar radio.
Ondertussen vullen de andere gasten hun maag
met nu en dan een oprisping veroorzaakt door het gegil van Dees telkens het spannend wordt.
De uitslag is 5 – 1 als ik me niet vergis
en tegen wie ze moesten spelen weet ik niet (meer) !
Begrijpelijk dus dat het beeld van deze video wat wazig is.
Iedereen zag troebel op den duur.

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

18 Responses to Dees supportert er op los !

  1. bentenge's avatar bentenge schreef:

    Aiai, dat zal na Anderlecht-Brugge ook best wat gegil gegeven hebben

    Like

  2. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Waarschijnlijk is die mooie rode wijn toch van een flink pittige soort:-)

    Like

  3. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Als het maar gezellig is he, en dat is het!

    Like

  4. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Geniet je weekend…wel schoon het weekend in gaan hoor…groetjes

    Like

  5. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    mogge Suske
    ja zeker een mooi plekje daar aan de Maas
    ach en er is altijd wel stof tot nadenken , nu ff niet hoor
    nu genieten van een lang weekend 😉
    geniet de dag

    Like

  6. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Met 5-1 winnen is toch een feestje waard.
    Fijn weekend Suske.

    Like

  7. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    ach wat maakt het nu uit , een feessie in de frituur
    op de avond voor Vlaandrens mooiste , dan ga je het toch niet over voetbal hebben
    die lui zijn na 2 x 45 minuten al naar de klote ;’
    fijn weekend

    Like

  8. logbankje's avatar logbankje schreef:

    oeps gegeild moet gegild zijn, maar had ook gekund. Hans

    Like

  9. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Als er gegeild wordt is een oprisping een geldig excuus.
    Een wazige blik na een gezellige avond is toch geen probleem.
    Gelukkig klaarde het later weer op. Hans

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de weblog http://logbankje.nl

    Like

  10. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Dat is een mooie uitslag, die weekend weer een wedstrijd?

    Love As Always
    Di Mari

    Like

  11. Beaunino's avatar beauninoblog schreef:

    Nou, have Fun dan maar Suske!

    Like

  12. happyturf's avatar Henk van Blijderveen schreef:

    Als supporter is het heel erg belangrijk om de goeie club te kiezen. 🙂

    Like

  13. Hugo's avatar Billy schreef:

    Dees had in elk geval goed gesupporterd!

    😉

    Like

  14. Frank-103's avatar Frank-103 schreef:

    Gezellige boel daar in de frituur, een breedbeeld tv voor de wedstrijd zou niet misstaan!

    Like

  15. J@n.'s avatar J@n. schreef:

    Tja, dat ga je dan krijgen.

    Like

  16. Joke's avatar Mijnnikonenik schreef:

    en jij maakt de videos en krijgt gratis friet 😀

    Like

  17. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Haha, als je bij iedere actie wat te drinken pakt kan het aardig uit de hand lopen…

    Like

  18. willy's avatar willy schreef:

    dat belooft voor vanavond Suske
    groeten

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.