Met drie foto’s heb ik een samenvatting gemaakt van deze zaterdag.
Meer uitleg en foto’s krijgen jullie in de loop van volgende week.
Natuurlijk mogen jullie raden wat dit allemaal te betekenen geeft.
Ik ben benieuwd. 🙂
Veel plezier !
Met drie foto’s heb ik een samenvatting gemaakt van deze zaterdag.
Meer uitleg en foto’s krijgen jullie in de loop van volgende week.
Natuurlijk mogen jullie raden wat dit allemaal te betekenen geeft.
Ik ben benieuwd. 🙂
Veel plezier !
Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.



I’ll try to guess. This is an article about sunglasses. I was right?
LikeLike
Ik weet wat het is… de zon schijnt, want ik zie bij alledrie een zonnebril.
Love As always
Di Mario
LikeLike
Het feestje van de buren, en een aantal gasten komen per fiets!
LikeLike
Die bovenste doet mijn fantasie toch wel echt prikkelen Suske 😉
LikeLike
maak daar maar een logje over Joyce ! 🙂
LikeLike
Hahahahahahahaha misschien moet ik dat idd maar eens gewoon gaan doen 🙂
LikeLike
ik ben net je log aan het lezen van de frustraties rondom karate examens. Dat gevoel ken ik ook maar al te goed. mooi geschreven.
LikeLike
Dank je, ik voelde me er gisteren echt zo klote door….., het balende gevoel dat je het kan maar dat het gewoon echt niet wil lukken. Denk dat iedere karateka wel zo een moment mee gaat maken
LikeLike
hoe meer je probeert hoe erger het wordt. Mijn raad hier is dat je klaar moet zijn voor het volgende examen wanneer je je examen aflegt. Zo heb je nog reserves en voel je je zekerder. En niet laten afleiden door mensen die kijken. Heb je ooit al demonstraties gegeven voor een publiek ? Moet je zeker doen. Wordt je zelfzekerder door.
LikeLike
Nee nog nooit gedaan, misschien idd een goede. En ja wat sommige dingen betreft kan ik meer dan wat ik moet kunnen voor de 9-de kyu. Ken de kata van de 8-ste en de standen ook. Ik heb nu thuis een aantal keren gelopen, gewoon om het vertrouwen op te bouwen als het om de bewegingen gaat. Doet helpen, dus toch nog wel vertrouwen in dinsdag
LikeLike
ik duim voor je ! Het zal wel loslopen. En een *fuck you all* houding kan wonderen doen ! 🙂
LikeLike
Hahahaha ik ga zo voor de spiegel staan en even mijn fuck you all face bepalen 😉
Dank je Suske!
LikeLike
Ik zou het niet weten, lijkt me heel geheimzinnig!
LikeLike
vandaag Gent – Wevelgem
zat ik dus goed met de pps over het mooie Gent
jij vanavond eerder onder de grote lappen
nee ik werk tot 2200 uur , maar zal niet lang zitten als ik thuis kom
morgen vrij en mooi weer dus weg met de fiets
geniet de dag
LikeLike
Gezien de zonnebrillen moet het wel iets met mooi lenteweer van doen hebben, want alle drie een kater van te veel drinken lijkt me wel wat overdreven….
LikeLike
Ik ga niet raden.
We krijgen het vanzelf te lezen. 😉 dus dat komt helemaal goed.
LikeLike
De ronde van Roeselaere…
LikeLike
Het lieve kind zit te wachten op Zwarte Piet helemaal bovenaan, maar wat kreeg ze? Een fietskoerier! Hihi. Hopelijk gaf die haar wel een cadeautje…
Hopelijk ook heb jij een fijn weekend Suske!
LikeLike
Met zijn allen op weg naar de koers van vandaag…!!
Fijne zondag.
LikeLike
had eerst drie blogs die niet gevonden werden
de onderste in voor bereiding op Vlaanderens mooiste
de middelste op de mooiste van Vlaanderen
en de eerste denkt ik kan niet fietsen en zo mooi wordt ik ook nooit
of kan ook heeft de gordijnen eens getest als carnaval tuniek
ik sluit af en ga slapen
LikeLike
Ik pas hoor!
LikeLike
Ik vind de foto`s te groot, ze passen niet in mijn beeldscherm.
LikeLike