Augustus is kermismaand
Zowel in Rumbeke als te Roeselare en andere gemeentes in de buurt.
Meestal gaan wij alleen naar deze van Rumbeke, wegens kleiner en gezelliger.
Soms gaat Eva ook met vriendinnen naar de grote kermis van Roeselare,
maar dit jaar was dit niet het geval.
De eerste helft van de maand had ik mijn verlof genomen,
niet zozeer om op reis te gaan,
maar om eens tot rust te komen
gezellig samen thuis.
Dit had ik al jaren niet meer gedaan.
klusjesman moest met dochterlief naar Menen voor nieuwe schoenen en vroeg Eva en mij mee als gezelschap.
Terwijl de dames aan het shoppen waren genoten wij van een terrasje.


Tijdens deze warme dagen trok ik met Eva eens richting Oostende.
Ook was ik weer chauffeur van de tegen die tijd alom gevreesde en beruchte beugelbekkies.
Na enkele dagen gaf mijn wagen de geest en moest naar de garage.
Zodoende waren de bekkies verplicht een ander slachtoffer chauffeur te zoeken.
Ook is er de rommelmarkt op schiervelde, waar Eva probeert met de hulp van de neefjes een aardig zakcentje te verdienen.
De maand eindigde leuk toen ik inging op een oproep via FB om een oude dame haar tuin te helpen opruimen.
Minpunt aan die zaak was dat de dame enige tijd later haar poezen dood terugvond. Vergiftigd.
Een samenvatting van augustus met cameo van een bekende zanger die al een tijdje overleden is.
En natuurlijk de zomerhit van de frituur “ik spring” !
(een mens zou voor minder springen ! 🙂 )






You did a very funny video. The man Elvis imitator … ha ha ha! I knew a guy who wore the hairstyle and also sing Elvis songs. It was a bum or bohemian. He already died.
LikeLike
Oh! That bad luck cat poisoned. This topic would for a chapter of your blog, Suske.
regards.
LikeLike
Het meeste kan ik me inderdaad nog wel herinneren. ! Wat verschrikkelijk dat de katten van die oude dame vergiftigd zijn, dat heb je destijds niet geschreven dacht ik!
LikeLike
klopt, het was enige tijd later en ik ben er hier niet meer op teruggekomen.
LikeLike
Ja verdachte omstandigheden met de beugelbekkies, dat plotseling zomaar de auto kapot was en zij op zoek moesten naar een andere chaufoffer….
LikeLike
Ik verdenk je van sabotage, Suske. En wel aan je auto.
Maar het is wel slim! 🙂
LikeLike
DIe heerlijke zomer… fantastische vrolijke zomerbeelden!!
Fijne zondag,
Grtjs, Vanessa
LikeLike
Van mij mag je nog wel even een tijdje in de zomer blijven hangen. Heerlijke periode vind ik het.
Love As Always
Di Mario
LikeLike
Dat oogt als een heerlijke ontspannen maand. Augustus, jemig, zo kort geleden alweer, maar het lijkt veel langer…
LikeLike
mogge Suske
dus er zaten wel bekenden bij op die motoren
en nee weinig sexy aan 🙂 maar ja ik wil niet weer eens van blog verwijderd worden
geniet de dag
LikeLike
van blogger bedoel je ? Ja dan liever WP.
LikeLike
je had verlof, goed weer, augustus was dus een geslaagde maand
LikeLike
Je schrijft er zo boeiend over dat ook ik stilaan heel die bende een beetje als familie begin te beschouwen. Zo te zien was het inderdaad een heerlijke zomermaand en hebben jullie er allemaal van genoten!
Heb je ook genoten van het kerstfeest in de frituur gisteren Suske? Ik hoop het!
LikeLike
Een mooi terugkijken op een mooie maand…!!
Fijne zondag Suske.
LikeLike
ze moet haar bikinibroekje een beetje meer laten zakken alvorens ik het etiketje kan terugduwen …
LikeLike
Iemand zou het meisje met haar donkere bikinibroekje erop moeten attenderen dat haar wasvoorschriftetiket boven haar bikinibroekje uitsteekt … en het eventueel terugduwen …
LikeLike
kan je de handleiding ff voorlezen voor haar ?
LikeLike
Was een mooie maand van veel zon en vakantie voor ons hier. Augustus is kreta maand!
LikeLike
Nu weet je in ieder geval waar alle maanden gebleven zijn. En die zon wilde maar niet verdwijnen dit jaar…
LikeLike
ha die Suske
weer wat mooie herinneringen gezien welke me gelijk terug brachten naar een van je blogs
dit is een leuk idee , zal met mijn blog niet gaan , maar denk er nu toch om dat eens met fb te doen
fijn weekend
LikeLike
Grappig als ik het filmpje van de frutuur kijk dan staan er als tips de covers van terrebel 🙂 Die kan er ook wat van…
LikeLike
Het is een hachelijk gebeuren daar, dat lijkt me duidelijk!
LikeLike
Altijd genieten, zowel jong als oud(er)
LikeLike
Ik begin zo stilletjes aan alle personages in je blog te leren kennen !
LikeLike
da’s de bedoeling. Er zijn er zoveel dat een lezer door het bos de borsten, euh ik bedoel bomen niet meer zou zien !
LikeLike