
Memee is hier bezig varkenspootjes te verorberen, dit lekkers doorgespoeld met heerlijke ajuinensoep.
Ja mensen, vandaag begint de winter.
Deze avond kerstfeest in de frituur.
Dat belooft !
Fijne zaterdag @iedereen !

Memee is hier bezig varkenspootjes te verorberen, dit lekkers doorgespoeld met heerlijke ajuinensoep.
Ja mensen, vandaag begint de winter.
Deze avond kerstfeest in de frituur.
Dat belooft !
Fijne zaterdag @iedereen !
Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.
memeetje weet nog wat goed is, dienen oude boerenkost!
LikeLike
Ook hier zit de eerste portie winterkost er alweer in hoor. Een lieve vriendin maakte heerlijke verse erwtensoep met worst, roggenbrood en spek. Jammie…..Heb je twee dagen plezier van…..:)
LikeLike
Vanavond lekker snert op. Het begin van de winter. En dan nu met een bakje koffie achter twee pc’s. Eentje voor de blogs en eentje voor voetbal.
Love As Always
Di Mario
LikeLike
Goed maaltje voor deze tijd…!!
Smakelijk Suske, veel plezier en morgen lekker ronken hé..! (desnoods met een wasknijper op je neus…. 🙂 🙂
LikeLike
ik zal wel iets anders eten vanavond ! 🙂
LikeLike
Zwiennepoaten, movintoh. Lange geleen da’k da nog hezien en. M’n voadre koste dadde eten toet da’t zop langs z’n moend mo beneen liep…
LikeLike
kpeinze tol da je wok ne westvloamieng zyt. 🙂
LikeLike
ba joak ! ‘k zien van Bruhhe…
LikeLike
zet joe don moa van achtrn ! 🙂
LikeLike
me zukke zot vanvoaren zoet da toh nie hoan !
LikeLike
🙂
LikeLike
Wij eten alleen in de erwtensoep zo’n varkenspoot. maar er wordt smakelijk van gegeten dat is duidelijk!
LikeLike
Volgens mij is dat ouwerwetse snert.
LikeLike
mmmmm, uiensoep, dat lust ik heel graag
LikeLike
Maar goed dat er in die hoop voedsel ook nog botten zitten. Anders zou het haar nog te veel kunnen worden. 🙂
Gr. Henk
LikeLike
wees gerust, met haar 89 lentes is ze nog goed in staat zware kost te verorberen en te verteren. 🙂
LikeLike
Eet ze ook botten, Suske?!!
Dan moet je bij het opdienen goed op je vingers passen… 🙂
LikeLike
haar kleindochter dient op in de zaak en die moet idd goed opletten met haar grootje ! 🙂
LikeLike
Varkenspoten en ajuinsoep, stevige wintervitamienen Suske 🙂
Veel plezier straks!
Een fijn weekend en alvast vrolijke kerstdagen,
groetjes
LikeLike
🙂
LikeLike
Zelf ga ik toch liever voor de zomerse groene blaadjes 🙂
LikeLike
LOL over welke “blaadjes” heb je het ?
LikeLike
Konijnenvoer 🙂
LikeLike
Deze week zuurkoolstampot met worst, hutspot…. en voor vandaag erwtensoep op het menu. Ook pannenkoeken horen bij de winter, en dan gebakken met biest in plaats van melk. MMMMMMM Het water loopt me in de mond!
LikeLike
Wel lekker maar niet zo goed voor de lijn, maar vooruit……
Fijn weekend Suske!
LikeLike
mogge Suske
ook ik heb geen kerstgedachten hoor , maar ik was al van plan om na de koffie om zaken als varkenspoot en rookspek en zo meer te halen voor een pan snert 🙂
fijn en smakelijk weekend
LikeLike
Ik schuif bij Sjoerd aan. Erwtensoep met worst.
LikeLike
Een bak erwtensoep past hier ook wel bij…
LikeLike
Ook mijn lievelingskost, Sus…gekookte varkenspoten met erwtensoep…heerlijk!
groeten
Geert
LikeLike
Kerstfeest in de frituur? Dan kan je weekend beslist niet meer stuk Suskelief! Veel plezier gewenst en smakelijk eten….
LikeLike