Het was een tijdje geleden dat ik nog eens op stap geweest ben in het weekend.
Maar een ouwe vriend had me meegevraagd en ditmaal zei ik niet “neen”.
Leuk weer eens onder de mensen te komen ook al was er een dame die onze aanwezigheid niet op prijs kon stellen en die heeft het op een lopen gezet.
Ze had er wel alle redens toe.
LOL
rest mij nog jullie een fijne dag des Heeren toe te wensen en tot volgende keer.


wat hebben jullie dan wel uitgespookt met die dame???
LikeLike
Alles op z’n tijd , óók een avondje stappen ! Maar nu word ik toch nieuwsgierig naar de reden waarom die mevrouw het op een lopen heeft gezet voor jullie;-)
LikeLike
Stappen is altijd leuk. Dat moet je beslist vaker doen joh!
LikeLike
ja, en nu hebben we de zondag ook weer gehad!
LikeLike
Ha Suske,
Een echt kwaaie jongen ben je nog, stappen en meiden pesten. oma
LikeLike
Fijn een beetje uitgaan, hoewel aangezien worden voor nonkel Juul me minder lijkt!
LikeLike
de dag des Heeren, dar had ik nog niet aan gedacht…
een zalige zondag Suske
LikeLike
Jij ook een fijne dag.
LikeLike
Dat plaatje is errug…. maar ja.. het is niet voor niets gemaakt ooit.
Love AS Always
Di Mario
LikeLike
Je plaatje…zet je aan het denken…
Fijne ZONdag
LikeLike
Die kon niet tegen jullie grappen, of wat ?
Het kan eens goed doen om er eens uit te zijn onder vrienden, hé.
LikeLike
Af en toe even heerlijk de bloemetjes buitenzetten is zalig en moet gewoon zo eens in de zoveel tijd 🙂
LikeLike
Een beetje flauw Suske.
Fijne zondag.
LikeLike
het heeft je goed gedaan, dat merk je al aan je schrijvende gedachten :o) en zo moet het ook.
LikeLike
Heerlijk toch zo’n avondje uit…!!
LikeLike
mogge Suske
dus fijn wezen stappen met een goede vriend en de dames een beetje plagen , ach als het maar allemaal gein was
is het een heeren dag , wat doen de dames dan in het plaatje 🙂
geniet de dag
LikeLike
Geen kater gehad…. dan was het een fijne avond.
LikeLike