Wees niet haatdragend. Als je iemand iets te verwijten hebt, roep hem dan ter verantwoording en laad niet omwille van een ander schuld op je door je te wreken of wrok te blijven koesteren. Heb je naaste lief als jezelf.
Leviticus 19:17-18
Wees niet haatdragend. Als je iemand iets te verwijten hebt, roep hem dan ter verantwoording en laad niet omwille van een ander schuld op je door je te wreken of wrok te blijven koesteren. Heb je naaste lief als jezelf.
Leviticus 19:17-18
Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.

Zeer wijs maar soms moeilijk om naar te leven … voor sommige.
Leuke foto !
Fijne zondag !
LikeLike
Ondertussen al een hele fijne zondag..!!
LikeLike
Dank je wel. Wens ik je een fijne zondag toe.
LikeLike
En de zondag wordt nog fijner hahahaha
LikeLike
Nee haatdragend zijn helpt niemand.
LikeLike
Als ge zo ne ne gebuur als mij hebt gaat ge heel anders piepen 🙂
Een leuk weekend suske!
LikeLike
Hele mooie woorden! Wees eerlijk, en rechtvaardig.
LikeLike
Wat een leuke foto zeg. Je woorden zijn wel waar. Daar kunnen een hoop mensen nog iets van lezen.
Love As Always
Di Mario
LikeLike
En dat het veel mensen niet lukt komt natuurlijk omdat ze (nog) niet van zichzelf kunnen houden dus het goede voorbeeld ontbreekt!
maar van zo’n leuk snoetje móet je wel houden!
LikeLike
Wijze woorden, fijne zaterdag.
LikeLike
Wijze woorden…maar toch schijnt het moeilijk te zijn voor sommigen.
Fijn weekend
LikeLike
Haat dragen is erg vermoeiend. Het is makkelijker om het achter je te laten liggen. Goed weekend, Suske!
LikeLike
Die Leviticus toch! 😉
Leuke foto Suske.
Fijn weekend!
LikeLike
mogge Suske
wat een leuke foto , weer druk met de karate denk ik
nee niet afschuiven en of weg lopen
praten lost de meeste zaken wel op
ik wens je een fijne dag
LikeLike