Het is druk in café Vlaanderen

Nonkel Juul is in geuren en kleuren aan het vertellen hoe Filemon de Facteur zijn goedheid misbruikt heeft en er met zijn wuuf vanonder gemuisd is.
Terwijl hij de ene pint na de andere in ontvangst mag nemen begint de sfeer steeds grimmiger te worden.
DAT DIENEN FACTEUR ONS NONKEL ZOIETS AANGEDAAN HEEFT !.
Angelino de dealer zit ook tussen de toehoorders.
Zoiets zou zijn bitch nooit moeten proberen.
Hij heeft haar deze namiddag nog een flinke rammeling gegeven, voor het gevel ze zoiets in haar hoofd zou halen.
Angelino staat recht en gaat plechtig op Nonkel Juul af die zich laat ondersteunen door twee vrouwen die steeds paraat staan om nonkeltje een handje te helpen in geval van nood.
“Mijn vrienden, hier in de zaal aanwezig zullen dien smeerlap ne keer goed door elkaar rammelen zodat uit zijn klokkenspel de eerstkomende tijd geen muziek meer zal komen” belooft Angelino met opgegeven vuist.
“waarom je vrienden en niet jijzelf ?” vraagt er iemand vanachter in de zaal.
“ik heb vijf jaar voorwaardelijk gekregen omdat ik Jerom keuninck enige tijd geleden ne keer onder handen genomen heb en als ik nu weer zoiets doe vlieg ik direct in de bak” veronschuldigt Angelino zich.
Dan moet Nonkel Juul kotsen en gaat iedereen gelukkig en tevreden huiswaarts.


Misschien moet hij de facteur wel dankbaar zijn dat hij hem heeft verlost van het wuuf!
LikeLike
mogge Suske
ja de tijd vliegt voorbij
ik hoop vandaag en morgen wat langzamer want ik heb vrij
ik zou zeggen geniet de dag
oja als ik op de naam bij de reactie klik kom ik op de site van de karateclub
LikeLike
Nou, ik heb toch wel meelij met dieën Nonkel Juul. Gelukkig heeft hij ondersteunende dames.
LikeLike
Waar blijf je het halen? Een goede fantasie.
LikeLike
gelukkig heeft nonkel iemand die hem steunt.
LikeLike
nonkel Juul heeft die mens geen gemakkelijk leven,en die dame zie maar dat ze niet ziek word
LikeLike
zo te zien is nonkel Juul nog druk met andere dingen bezig
LikeLike
Als ik zo je laatste foto kijk, keer jij heel wat anders.
LikeLike
… en zelfs als Nonkel Juul nog steeds de matras niet keert weet jij er een schitterend log over te plegen Suske!
LikeLike
Een zieke nonkel Juul geeft nog meer werk.
Ik zorg zelf wel dat het in orde komt.
Fijne dag vandaag.
LikeLike
Stuur die dame maar langs… dan zie ik dat van die matras wel een keertje door de vingers.
Love As Always
Di Mario
LikeLike
Ha Suske,
Drank maakt de mens overmoedig,ja dan moet je kotsen.
Verkeerde vrienden voor de een, zijn de juiste voor de andere.oma
LikeLike
de hema deuren hihi ja postkantoren bestaan niet meer
leuk die sprekende borst haha
ik draai zelf wel als het me uitkomt
met politiek houd ik mij niet bezig , niet hier en zeker niet in belgie
goeden nacht
LikeLike
Ik wacht wel tot de film uit komt. Maar spannend is het zeker! OT: zo’n broodje kost inderdaad €6. Ik vind dat teveel geld voor een broodje. Al is het rijk belegd. Toch geven mensen dat makkelijk uit én klagen zij over een kredietcrisis. Onbegrijpelijk.
LikeLike
Dat wuuf, dat is het probleem niet nonkel juul!
LikeLike
De hema deuren, meer zeg ik er niet over.
LikeLike
Dat wordt weer handwerk dus…
LikeLike
zo nodig, wil ik die jonge dame wel even helpen…
LikeLike
Als de nonkel verder maar gezond is.
LikeLike
Met deze dame óp het bed wordt er vast sowieso geen matras gekeerd denk ik;-)!
LikeLike