
We werden door onze buren uitgenodigd om de geboorte van hun zoontje te vieren.
Daar zeggen we nooit “neen” tegen.

Hier zie je een kort filmverslag van deze geslaagde namiddag.
Wat deze dame te vertellen heeft is dat iedereen zout suiker en honing krijgt als symbool van basisbehoeften die je nodig hebt in het leven. Althans zo heb ik het begrepen.
Fijne dag !

50.933837
3.133573
Vind-ik-leuk Aan het laden...
About Suskeblogt
Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van.
There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this..
A lot of fiction and non fiction on this blog.
Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in
Uncategorized en getagd met
baby,
buren,
geboorte,
senegal. Maak de
permalink favoriet.
lijkt me een leerrijke bedoening, Suske
Toch wel speciaal als je door allochtone buren uitgenodigd bent
LikeLike
Beter een goeie buur met lekker eten dan …. zonder eten.
LikeLike
Ha suske,
We leven opeens in een heel andere wereld, de Magnolia is open gesprongen. oma
LikeLike
ha die Suske
en de hond al uitgelaten hihi
dat buurvrouwtje mag er zijn hé en zonder handschoenen hoor
ik net thuis van het werk
wens je een goede nacht
LikeLike
Gefeliciteerd met die nieuwe buurjongen, en gefeliciteerd met je buren! Zo hoort het, lekker meedoen!
LikeLike
Lijkt me altijd leuk om andere culturen te leren kennen en horen over de gewoontes en rituelen…en zo te zien ook lekker eten…grtjes
LikeLike
Gezellig en leuk om eens een andere cultuur mee te maken.
LikeLike
Gezellig en ook nog eens lekker eten!
LikeLike
Fantastisch om dit te kunnen meemaken Suske !
LikeLike
Fantastische buren heb jij, en het ziet er een fantastisch feest uit ook!
Ik hoop dat Eva goed thuis ik gekomen en jullie tegen een fijne nieuwe week mogen aankijken…
LikeLike
als je buren hebt waar je een goeie band mee hebt wordt je uitgenodigt, en het zal wel heel anders en leerrijk geweest zijn
LikeLike
Ha Suske,
Een heel andere kraamvisite dan bij ons, welke is nu gezelliger. oma
LikeLike
Die hebben er in ieder geval plezier mee. En het is nooit erg om de diverse culturen eens van dichtbij mee te maken.
LikeLike
Andere culturen zijn heel interessant. En nu mogen ze eens bij jullie doopsuiker komen proeven. Alleen moet je dan nog even een kleintje maken. 🙂
LikeLike
Lijkt me leuk zulke buren, je hoort, ziet en eet weer eens wat anders.
LikeLike
Leuk om dat eens te zien hoe andere culturen het vieren. Dat is een stukje drukker dan in Nederland.
Love As Always
Di Mario
LikeLike
ps
ik meld me af als volger omdat ik telkens het oude weblogadres moet invullen hoewel ik allang heb opgezegd.
Ikvolg je op fb.
LikeLike
Weer eens wat anders dan beschuit-met-muisjes. Had ik best willen meemaken.
LikeLike
Gezellig feestje…!!
LikeLike
ha die Suske , het buurmeisje wat je bij mij beschrijft was een andere als deze , ja alles blijft bij het zelfde dan
Je was bij een leuk en lekker feessie zag ik wel , is goed om mee te maken , al zou het mij snel te druk zijn
wens je een fijne avond
LikeLike
Fijne buren zijn dat! Bovendien een leuke manier om iets te leren van een andere cultuur.
LikeLike
Wat moet dit vréselijk vermoeiend zijn voor een jong moedertje!
Ik wordt al heel moe van het filmpje, maar ik neem maar aan dat de jonge moeder dit eerder meegemaakt heeft en zich goed heeft kunnen handhaven bij die drukte!
LikeLike
Gezellig hoor! 🙂
LikeLike
Lijkt me hartstikke leuk en lekker !! Kan me zo voorstellen dat jullie meegenoten hebben,
groetjes en nog een fijne zondag,
yvonne
LikeLike
Voor de liefhebbers lijkt het mij een heel gezellig feestje geweest.
LikeLike