Super fast karate-man

IMG_1305

Ik ben er eindelijk toe gekomen om het fototoestel canon powershot a3300 is eens volledig uit te testen.
Het is een compacte camera, maar met zoveel toeters en bellen binnenin dat je soms wel eens voor verrassingen komt te staan. De foto hierboven is zo’n voorbeeld van verrassing.
Patrickske vliegt er zo hard in dat hij precies een supersnelle superheld annex karateka lijkt.

Of misschien was hij wel zo rap !?

In ieder geval ik weet weer waarmee me bezig te houden.
Moet ik toch maar eens een cursus fotografie volgen ?

GROETJES !

* P.S. : titel geïnspireerd door Stef den Flater via Flickr.

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagd met , , . Maak de permalink favoriet.

25 Responses to Super fast karate-man

  1. Hugo's avatar Billy schreef:

    een camera maakt z’n instellingen vaak in het midden, en als je dan het onderwerp dat je wil fotograferen uit het midden plaatst kan het wel gebeuren dat je zo’n “troebel” beeld krijgt…
    Er zijn online ook wel cursussen te vinden hoor, Suske

    Like

  2. max's avatar max schreef:

    rappe kerel hoor

    Like

  3. Chantal's avatar Chantal schreef:

    Ik ben over mijn Powershot HEEL tevreden

    Like

  4. willy's avatar willy schreef:

    dat is een rappe gast Suske…

    veel plezier met je toestel

    Like

  5. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Ik vind ook dat je deze foto als kunst kunt presenteren.
    ‘…je proeft de snelheid, voelt de actie, emoties spatten er van af…’ 🙂 🙂 🙂

    Like

  6. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Proficiat suske, met je nieuwe aanwinst, je zal er nog veel plezier aan beleven! En het allemaal leren is een kwestie van doen & veel experimenteren!
    Fijne nieuwe dag en dito week jongen!

    Like

  7. Zon-nebloem's avatar Zon-nebloem schreef:

    zo’n cursus moet je zeker volgen, ik had ook zo’n foto’s ;), niet dat ze nu goed zijn , maar toch beter

    Like

  8. oma's avatar oma schreef:

    Ha Suske,

    Ik hou het op een snelle beweging, maar de vervolg foto’s kunnen het tegendeel bewijzen. oma

    Like

  9. kliefje's avatar Zuster Klivia schreef:

    Zondagavond dus 😉

    Leuk, een nieuwe gadget!

    Like

  10. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Tja dat hij niet eens even stil wil staan voor een foto is natuurlijk jammer. Maar een fotocursus is natuurlijk altijd wel leuk.

    Love As Always
    Di Mario

    Like

  11. frank-103's avatar frank-103 schreef:

    Bij een slechte auto zeggen ze dat hij karakter heeft, denk bijvoorbeeld aan oude Alfa’s, bij slechte foto’s roepen ze dat hij artistiek verantwoord is, Kunst dus. Dit is een voorbeeld van een kunstige foto, sluitertijd is fout gekozen (te lang) waardoor de figuur op de foto onscherp is.

    Like

  12. Juno's avatar Joyce schreef:

    Heerlijk he sport fotografie? Ik ben er dol op juist door dit soort effecten 😀

    Like

  13. merel's avatar merel schreef:

    van die camera begrijp ik niks, de foto is wel mooi

    Like

  14. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Dan maar veel oefenen…!!
    Wel een mooie foto…!

    Like

  15. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Ik leer ook nog steeds bij op mijn camera, een cursus kan beslist helpen.

    Like

  16. www.brillie.nl's avatar www.brillie.nl schreef:

    De vloer is mij te hard om mee te doen.

    Like

  17. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Top foto zo toch … je ziét de snelheid erin ! daar moet je normaal gesproken toch heel veel toeters en bellen voor beheersen en jij krijgt het zo in de schoot geworpen !

    Like

  18. A van de Aa's avatar A van de Aa schreef:

    De foto op zich is scherp, dus kan ik enkel concluderen dat hij wel erg rap is.

    Like

  19. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Zou bij mij bij de mislukte bewogen foto’s belanden en die heb ik heel veel 🙂

    Like

  20. Geert de Brabander's avatar Geedebee schreef:

    Ongelooflijk wat je allemaal in zo’n cursus bijleert, Suske! En verder, hoe meer je fotografeerd, hoe meer je uit je toestel krijgt! Fijne zondag verder nog. Groeten Geert

    Like

  21. J@n.'s avatar J@n. schreef:

    Is ze niet goed dan? Ik bedoel die foto.

    Like

  22. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    hahaha fijne middag

    Like

  23. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    toch best een aardig kiekje geworden
    nu maar lezen en uitproberen
    geniet de dag

    Like

  24. Joke's avatar Mijnnikonenik schreef:

    Verrassingen van het leven Suske

    Like

  25. stefdenflater's avatar Stef den Flater schreef:

    Mocht ik nu nog inspiratie hebben om iets op mijn eigen blog te schrijven… 😉

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.