De volgende halte !

IMG_1281

De sint is vandaag in Vlaanderen langs geweest
gisteren was dit in Nederland.
De piet zijnen zak is volledig geledigd.
Terug naar Turkije met ander woorden.

Het ene feest is nog maar net voorbij
of daar is het andere reeds in zicht.

Hier is men in ieder geval al bezig met het bouwen van de ijspiste
zodat de kerststemming al in zicht is.
Santa Claus ofte de kerstman is on his way !

Alvast een fijn weekend en tot volgende week !

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

18 Responses to De volgende halte !

  1. hanscke's avatar hanscke schreef:

    Na de kerst komt het nieuwe jaar. Dat stemt mij zo hoopvol

    Like

  2. yvonne's avatar yvonne schreef:

    Sta er van te kijken hoeveel mensen de kerstboom al hebben opstaan, is erg vroeg, maar wel gezellig natuurlijk

    Like

  3. oma's avatar oma schreef:

    Ha Suske,

    We hebben het er beide goed afgebracht, we zijn er nog. oma

    Like

  4. A van de Aa's avatar A van de Aa schreef:

    Jij ook een fijn weekend en op naar de kerst.

    Like

  5. Joke's avatar Mijnnikonenik schreef:

    Ja hier ook, de kerstmarkt wordt geopend vandaag en de kerstverlichting gaat aan, zou spectaculair moeten zijn, zal eens mijn winterschoenen moeten aantrekken. Sint langs geweest Suske?

    Like

  6. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Als we de weerberichten mogen geloven zal dat dus een piste van natuurijs kunnen worden !

    Like

  7. willy's avatar willy schreef:

    de sint en de kerstman…

    die werken voor dezelfde winkel denk ik

    Like

  8. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    mogge Suske
    en na de kerst is het voorjaar ook weer dichterbij hihi
    geniet de dag

    Like

  9. Redstar's avatar Redstar schreef:

    Van mij mag de kerstman op de noordpool blijven :mrgreen:

    Like

  10. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Was het maar vast januari, met ijs en sneeuwvelden die oplichten en lengende dagen. Ik haat de donkerte.

    Like

  11. kliefje's avatar Zuster Klivia schreef:

    Hup, next! Ik ben elk jaar weer blij als het januari is. Rust in de tent weer.

    Like

  12. Chantal's avatar Chantal schreef:

    leuk dat jullie het de zesde vieren en wij de vijfde

    Like

  13. Zon-nebloem's avatar Zon-nebloem schreef:

    hier is de ijspiste in hasselt winterland al effe open, ik ben al gaan kijken.
    Maar nu komen inderdaad de echte feestdagen vlug na mekaar

    Like

  14. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Ja, nu rollen we van het ene feestje in het andere.
    Toch mag het voor mij snel weer lente zijn.

    Like

  15. J@n.'s avatar J@n. schreef:

    Laat de kerst maar komen, maar dat dikke Cola menneke hoeft niet van mij!

    Like

  16. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Wat is het eigenlijk een groot verhaal als je alles bij elkaar gaat zoeken over de sint.

    Love As Always
    Di Mario

    Like

  17. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Geef mij maar de kerst, na de kerst worden de dagen weer langer…

    Like

  18. frank-103's avatar frank-103 schreef:

    Ja, nu krijgen we de periode met de boom met lampjes en die wandelende dikke coca cola reclame.

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.