Mijn quote van de dag

iedereen is gek, maar ik ben de enige normale !

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

21 Responses to Mijn quote van de dag

  1. oma's avatar oma schreef:

    Ha Suske,
    ]
    Dat gevoel heb ik ook. oma

    Like

  2. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Dan moeten wij samen toch een gespleten persoonlijkheid šŸ˜‰

    Like

  3. Hugo's avatar Billy schreef:

    hahaha, je mag wel wat gek doen hoor, Suske!

    Like

  4. Joke's avatar Mijnnikonenik schreef:

    Ben liever gek hoor!

    Like

  5. willy's avatar willy schreef:

    dat denken de meeste Suske

    Like

  6. A van de Aa's avatar A van de Aa schreef:

    Is het niet andersom ?

    Like

  7. yvonne's avatar yvonne schreef:

    En ik ben een wasmesjien..

    Like

  8. Redstar's avatar Redstar schreef:

    Je bent gek man šŸ˜‰

    Like

  9. Chantal's avatar Chantal schreef:

    draai het eens om

    Like

  10. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Mijn quote vandaag, en eigenlijk elke dag, is: iedereen is normaal en ik ben de enige gekke! *wink, big smile*

    Like

  11. Zon-nebloem's avatar Zon-nebloem schreef:

    je denkt al zoals mij šŸ™‚

    Like

  12. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Haha….het is toch niet waar…
    Zo denk ik ook.

    Like

  13. J@n.'s avatar J@n. schreef:

    Ha, dat lucht op, ik dacht het hier andersom. šŸ˜‰

    Like

  14. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    foutje
    bedankt
    ff apeldoorn bellen

    Like

  15. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Tis dat je het zelf gelooft.

    Like

  16. Wil je nooit meer mijn teksten hier plaatsen.

    Love As Always
    Di Mario

    Like

  17. kliefje's avatar Zuster Klivia schreef:

    Sorry, maar daar had ik al patent op šŸ˜‰

    Like

  18. terrebel's avatar terrebel schreef:

    Iedereen is een individu, behalve ik.

    Like

  19. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Ik lieg als ik zeg dat ik je geloof, en ik lieg nooit.

    Like

  20. Juno's avatar Joyce schreef:

    Ik wilde net zeggen, en daarbij kan dat niet want ik ben al normaal šŸ˜‰

    Like

  21. frank-103's avatar frank-103 schreef:

    Dat denkt iedere gek!

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.