blogpauze

noodgedwongen moet ik een blogpauze inlassen
maar geen vrees
ik kom terug
met nieuwe oude foto’s en oude nieuwe foto’s
veel afwisseling dus.

Ik moet vandaag voor een kleine onschuldige ingreep even naar het ziekenhuis.
Het vervolg op mijn log van 6 april dus.
Tegen volgende woensdag zullen we weer in staat zijn de matras te keren
dus ook geen paniek hier !

Als afsluitertje deze vakantiefoto uit het jaar stillekens
rechtsboven denk ik mijn oma te herkennen
de rest ken ik niet.
In ieder geval leken ze zich uitstekend te vermaken.
dus…..

geniet van deze dag en het nakende weekend
en tot binnenkort.

goetjes.

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in dagboek, roeselare. Bookmark de permalink .

37 Responses to blogpauze

  1. max's avatar max schreef:

    ik heb gezien dat weer thuis bent ,hopelijk alles in orde ……

    Like

  2. merel's avatar merel schreef:

    Doe het goed hé , misschien ben je nu al terug thuis .. toch nog een duimpje

    Like

  3. Thérèse's avatar Thérèse schreef:

    Een prachtfoto. En dat alles maar goed mag gaan in het ziekenhuis. Het heet niet voor niks zo. Het beste Suske en tot gauw.

    Like

  4. DharSon's avatar DharSon schreef:

    Rust maar goed uit.
    Ik hoop dat alles goed is verlopen.

    Like

  5. Marjolijn's avatar Marjolijn schreef:

    Al weer een paar dagen verder, hoop dat alles naar wens verloopt.
    Knap goed op hé.

    Like

  6. Juno's avatar Joyce schreef:

    Hoop dat de ingreep goed verloopt en alvast een heel erg spoedig herstel toegewenst!

    Like

  7. hanscke's avatar hanscke schreef:

    Dan maar fijn even uitrusten op de matras

    Like

  8. www.brillie.nl's avatar www.brillie.nl schreef:

    Pauze? Rot even op zeg. Maar dat pik ik niet.

    Like

  9. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Ik wens je veel sterkte en beterschap, en op een spoedig herstel!

    Like

  10. Hugo's avatar Billy schreef:

    prachtige afbeelding, Suske!
    Sterkte met de ingreep, hoop dat alles vlotjes verloopt…

    Groetjes!

    Like

  11. Joke's avatar mijnnikonenik schreef:

    Suske, hoop dat alles goed gepasseerd is en dat je niet teveel moet afzien van de pijn hee :). Neen, niet van de schone verpleegstertjes

    Like

  12. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Ik wens je nog maar eens beterschap omdat ik even een vinkje uit wil zetten dat er zonder mijn weten ineens stond 😉

    Like

  13. Fokko's avatar Fokko schreef:

    Leuk die oude foto’s.
    Succes met je ingreep en tot later.
    Fijn weekend!

    Like

  14. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    Veel sterkte, hopelijk valt het wel mee….

    Like

  15. oma's avatar oma schreef:

    Ha Suske,

    Veel sterkte en succes in het ziekenhuis, geen gewoonte van gaan maken.
    Mooie foto zo met je oma, de badmode is niet bijzonder veel veranderd. oma

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma kun je straks beluisteren op onze weblog en nu al op de website waar de programma’s staan: http://www.wir-3.com/ kies voor radio de BOM

    Like

  16. realjager's avatar realjager schreef:

    Sterkte en tot snel dan hoop ik want jij bent wel de snelste reageerder aller tijden, hahhhaha

    Like

  17. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Succes in het ziekenhuis en tot ziens 😉

    Love As Always
    Di Mario

    Like

  18. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Neem het er maar een paar dagen van Suske, na een operatie is het zoet rusten, ook voor aangesneden hersenen 🙂
    Sterkte en beterscap.

    Like

  19. willy's avatar willy schreef:

    even doorbijten Suske en tot blogs !

    Like

  20. max's avatar max schreef:

    sterkte jongen en tot blogen

    Like

  21. A van de Aa's avatar A van de Aa schreef:

    Sterkte en tot wederblogs

    Like

  22. Marjolijn's avatar Marjolijn schreef:

    Ik zie je wel weer verschijnen.

    Like

  23. Marjolijn's avatar Marjolijn schreef:

    6 mei bedoel je toch, zoals het er nu staat is nog wel heel lang….
    Sterkte met alles en snel weer opknappen hoor.

    Like

  24. frank-103's avatar frank-103 schreef:

    Beterschap Suske, dat je woensdag maar weer het matras mag keren!

    Like

  25. frank-103's avatar frank-103 schreef:

    Beterschap Suske, ik hoop dat je woensdag de matrassen weer kunt keren!

    Like

  26. yvonne's avatar yvonne schreef:

    Veel succes en sterkte tijdens de operatie! Pracht foto heb je weer geplaatst, kunnen we tot woensdag wel mee vooruit,
    yvonne

    Like

  27. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Heel veel sterkte bij de ingreep én het herstel !
    Ik hoop dat je tijdens de narcose niet van dit soort “elegante bakpakken ” droomt 😉

    Like

  28. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Sterkte en een spoedig herstel…grtjes

    Like

  29. micheleeuw's avatar micheleeuw schreef:

    Laat doen wat er moet gebeuren en genees daarna rustig.
    Ik zie op mijn RSS-feed wanneer je terug bent ! Spoedig herstel !

    Like

  30. Benona Louise's avatar Benona Louise schreef:

    Sterkte!
    Komt goed.
    Gezellige foto……lees je snel wel weer, toedeledokie

    Like

  31. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    We keren het matras zelf wel even om deze week. En denk eraan dat we je blijven volgen. Succes met de ingreep.

    Like

  32. madddox's avatar madddox schreef:

    veel goeie moed en succes, Sus!

    Like

  33. J@n.'s avatar J@n. schreef:

    Haha, zij Ollie en jij soms oude bekenden van elkaar? 🙂

    Like

  34. Chantal's avatar Chantal schreef:

    heel veel sterkte, ik ga een vlammetje voor je branden

    Like

  35. kliefje's avatar Zuster Klivia schreef:

    Haha, die Ollie!

    Sterkte maar weer Suske! We zien je wel weer verschijnen…

    Like

  36. ollie's avatar ollie schreef:

    Een ” kleine ” ingreep …mmmmmh , aan de hersenen dus 🙂 .
    Zelfde als Ollie dus , TV zegt dat ik dringend gebreenwassed moet worden , dat Ollie eigenlijk eens normaal overkomt 🙂

    Like

  37. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    mogge Suske
    jij doet maar ff mak an , opdat de kleine ingreep niet groter wordt
    de meeste matrassen liggen er maar wat bij dus die kunnen wel lijven liggen
    ja de dames hier boven hebben lol genoeg zo te zien
    ik wens je een fijn weekend

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.