zoals beloofd dus
kom ik met het wereldberoemde team de matras keren
Ook al lig ik nu bijna een week zelf op de matras.
thuis wel te verstaan
niet in het een of andere ziekenhuis.
ik voel me nog niet helemaal goed
daarom houd ik het rustig
maar het blogvirus begint opnieuw het kopje uit te steken
dus wie weet komt er deze week nog meer !
En dan nu de matras keren
als het bed niet in brand staat tenminste !!!




Nog te bed? Dan verloopt het precies toch niet echt zoals je gewild had. Hou het rustig bij het keren van de matrassen! Sterkte?
LikeLike
Als mijn matras in de fik staat dan bel ik zeker niet midnight oil, die wakkeren het vuurtje alleen maar aan! Sterkte! en vandaag was je niet de snelste op fb 😉
LikeLike
je log stond er al 25 minuten toen ik er online kwam, dus doe ik het straks wel, je blog bezoeken.
LikeLike
Ik heb al het nodige bij Ollie gelezen, sterkte
LikeLike
hij is prachtig je log ,verzorg je maar goed
LikeLike
je blijft maar beter niet in bed liggen als ze je matras komen draaien!
Veel sterkte en beterschap nog, Suske!
LikeLike
Ik ging me al afvragen of jij je misschien aan je “blogklier”had laten operen ….. pak van m’n hart dat het niét zo is !
Beterschap en doe rustig aan !
LikeLike
alles op zijn tijd Suske…
beterschap gewenst!
LikeLike
Zal wel een goed teken zijn dat je een blogje geplaatst hebt en zelf nog aan de wandel door blogland ook nog.
Alles goed gegaan? En nu wens ik je een spoedig herstel…al denk ik dat je maar geen cola moet drinken. Groetjes
LikeLike
He wat vervelend dat het niet zo gaat als je wil. Sterkte en beterschap.
Groetjes Anna
LikeLike
Ik las al het enige op Ollie’s blog… Sterkte. Midnight Oil, al een tijd niet meer gehoord.
LikeLike
Fijn weer wat te lezen hier
LikeLike
Van bloggen zal het niet erger worden denk ik Suske.
LikeLike
Goede morgen Suskelief. Ik kom net bij Ollie vandaan en las er het heel wat minder prettige wat jou overkwam… Sterkte jongen, wordt snel weer beter, daar duim ik voor!
En dan kan je eindelijk van die matras af… hihi, zelfs in deze moeilijke tijd vergeet je jouw keerblogje niet!
LikeLike
mag je wel eerst van je matras af voor het wordt gekeerd?
LikeLike
Goedemorgen Suske.
Lekker nummer, goeie clip, en een reeds uitgeklopte hangmat; kan niet beter.
Wordt maar vlug weer de oude!
LikeLike
Kalm aan Suske en pas goed op jezelf.
Laat alles eerst maar goed genezen.
LikeLike
Lekker muziekje erbij, dat was een tijd geleden dat ik daar iets van gehoord had. Beterschap…
Love As always
Di Mario
LikeLike
maar goed dat je een team hebt, verzorg jij jezelf nog goed hé!
LikeLike
Hier is het matras al gekeerd. Het team hoeft dus niet naar Zeeland. Een vroegertje dus voor die gasten.
LikeLike
mogge Suske
nu ik ben ook al van bed dus het kan gekeerd voor het in brand vliegt
jij maar mak an en goed uitieken en aansterken en wat meer nodig is
het is geen weer om naar buiten de natuur in dus je mist niet erg veel
proost en een fijne dag
LikeLike
Geen totetrekkerij hé Suske ? 🙂
LikeLike
Jammer Suske, dat het allemaal niet gaat zoals je had gehoopt/gewild! Hou je taai! Sterkte, daar op dat matras van je.
Ik heb die van mij al omgekeerd, klaar voor de 2e helft van de week! 🙂
LikeLike