noodgedwongen moet ik een blogpauze inlassen
maar geen vrees
ik kom terug
met nieuwe oude foto’s en oude nieuwe foto’s
veel afwisseling dus.
Ik moet vandaag voor een kleine onschuldige ingreep even naar het ziekenhuis.
Het vervolg op mijn log van 6 april dus.
Tegen volgende woensdag zullen we weer in staat zijn de matras te keren
dus ook geen paniek hier !
Als afsluitertje deze vakantiefoto uit het jaar stillekens
rechtsboven denk ik mijn oma te herkennen
de rest ken ik niet.
In ieder geval leken ze zich uitstekend te vermaken.
dus…..
geniet van deze dag en het nakende weekend
en tot binnenkort.
goetjes.


ik heb gezien dat weer thuis bent ,hopelijk alles in orde ……
LikeLike
Doe het goed hé , misschien ben je nu al terug thuis .. toch nog een duimpje
LikeLike
Een prachtfoto. En dat alles maar goed mag gaan in het ziekenhuis. Het heet niet voor niks zo. Het beste Suske en tot gauw.
LikeLike
Rust maar goed uit.
Ik hoop dat alles goed is verlopen.
LikeLike
Al weer een paar dagen verder, hoop dat alles naar wens verloopt.
Knap goed op hé.
LikeLike
Hoop dat de ingreep goed verloopt en alvast een heel erg spoedig herstel toegewenst!
LikeLike
Dan maar fijn even uitrusten op de matras
LikeLike
Pauze? Rot even op zeg. Maar dat pik ik niet.
LikeLike
Ik wens je veel sterkte en beterschap, en op een spoedig herstel!
LikeLike
prachtige afbeelding, Suske!
Sterkte met de ingreep, hoop dat alles vlotjes verloopt…
Groetjes!
LikeLike
Suske, hoop dat alles goed gepasseerd is en dat je niet teveel moet afzien van de pijn hee :). Neen, niet van de schone verpleegstertjes
LikeLike
Ik wens je nog maar eens beterschap omdat ik even een vinkje uit wil zetten dat er zonder mijn weten ineens stond 😉
LikeLike
Leuk die oude foto’s.
Succes met je ingreep en tot later.
Fijn weekend!
LikeLike
Veel sterkte, hopelijk valt het wel mee….
LikeLike
Ha Suske,
Veel sterkte en succes in het ziekenhuis, geen gewoonte van gaan maken.
Mooie foto zo met je oma, de badmode is niet bijzonder veel veranderd. oma
Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
Het programma kun je straks beluisteren op onze weblog en nu al op de website waar de programma’s staan: http://www.wir-3.com/ kies voor radio de BOM
LikeLike
Sterkte en tot snel dan hoop ik want jij bent wel de snelste reageerder aller tijden, hahhhaha
LikeLike
Succes in het ziekenhuis en tot ziens 😉
Love As Always
Di Mario
LikeLike
Neem het er maar een paar dagen van Suske, na een operatie is het zoet rusten, ook voor aangesneden hersenen 🙂
Sterkte en beterscap.
LikeLike
even doorbijten Suske en tot blogs !
LikeLike
sterkte jongen en tot blogen
LikeLike
Sterkte en tot wederblogs
LikeLike
Ik zie je wel weer verschijnen.
LikeLike
6 mei bedoel je toch, zoals het er nu staat is nog wel heel lang….
Sterkte met alles en snel weer opknappen hoor.
LikeLike
Beterschap Suske, dat je woensdag maar weer het matras mag keren!
LikeLike
Beterschap Suske, ik hoop dat je woensdag de matrassen weer kunt keren!
LikeLike
Veel succes en sterkte tijdens de operatie! Pracht foto heb je weer geplaatst, kunnen we tot woensdag wel mee vooruit,
yvonne
LikeLike
Heel veel sterkte bij de ingreep én het herstel !
Ik hoop dat je tijdens de narcose niet van dit soort “elegante bakpakken ” droomt 😉
LikeLike
Sterkte en een spoedig herstel…grtjes
LikeLike
Laat doen wat er moet gebeuren en genees daarna rustig.
Ik zie op mijn RSS-feed wanneer je terug bent ! Spoedig herstel !
LikeLike
Sterkte!
Komt goed.
Gezellige foto……lees je snel wel weer, toedeledokie
LikeLike
We keren het matras zelf wel even om deze week. En denk eraan dat we je blijven volgen. Succes met de ingreep.
LikeLike
veel goeie moed en succes, Sus!
LikeLike
Haha, zij Ollie en jij soms oude bekenden van elkaar? 🙂
LikeLike
heel veel sterkte, ik ga een vlammetje voor je branden
LikeLike
Haha, die Ollie!
Sterkte maar weer Suske! We zien je wel weer verschijnen…
LikeLike
Een ” kleine ” ingreep …mmmmmh , aan de hersenen dus 🙂 .
Zelfde als Ollie dus , TV zegt dat ik dringend gebreenwassed moet worden , dat Ollie eigenlijk eens normaal overkomt 🙂
LikeLike
mogge Suske
jij doet maar ff mak an , opdat de kleine ingreep niet groter wordt
de meeste matrassen liggen er maar wat bij dus die kunnen wel lijven liggen
ja de dames hier boven hebben lol genoeg zo te zien
ik wens je een fijn weekend
LikeLike