


De afgelopen dagen waren om van te snoepen
zoveel zon en ook leuke temperaturen.
maar toch uitkijken !

deze waarschuwing kreeg ik via mail
over het gevaar van olie op het strand
slecht voor het milieu en zo
je weet wel
doomscenario
de wereld zal vergaan door al die olie !
wat een gelul !
NOG EEN FIJNE WOENSDAG DAMES EN HEREN !!!
50.933837
3.133573
Vind-ik-leuk Aan het laden...
About Suskeblogt
Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van.
There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this..
A lot of fiction and non fiction on this blog.
Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in
humor. Bookmark de
permalink .
Blijf jij maar lekker genieten Suske. Ook nu de temperatuur wat zakt kan je toch nog steeds buiten spelen hé?
LikeLike
jaaah, het was heerlijk maar nu helaas weer koel, toch wordt dit een mooie zomer!
LikeLike
Is idd zonde dat de mooie dagen alweer voorbij zijn… Maar dromen over een aanstaande vakantie kan altijd Suske 🙂
LikeLike
morgen ga ik naar het strand…
om olie te bestrijden…
ga je mee…
LikeLike
Helaba ! Die 2de foto is keren op de matras en niet de matras keren ! Ze zullen er toch wat strenger moeten zijn of ze leren het nooit ! 😉
LikeLike
Ach als je veel van die dingen ziet gaat het heel gewoon worden. Juist het verhullende BHstuk werkt prikkelend. Borsten zijn net als neuzen en oren. Iedere vrouw heeft ze. Hetzelfde geldt voor piemels van mannen. Als alle mannen deze zouden tonen zou de opwinding bij mij als snel verdwenen zijn
LikeLike
ik wens je een hele fijne donderdag
LikeLike
Ja Suske inderdaad: zo zie je maar hoelang nonkel Juul al niet bezig is hihi.
Hopelijk blijf jij ook nog lang bezig zodat het nageslacht jou kan gedenken als de man die de matras beslist niet liggen liet! *wink, bigg smile*
LikeLike
Wat een mooie reactie van joten…zeg het niet met bloemen maar met muziek.
En ja wat als….???
LikeLike
ja mooie meid hé
en die ouwe fotos , ja je staat nog verbaasd wat er allemaal bewaart is , gelukkig
goeden nacht
LikeLike
ik wam hier en mijn kon niet stuk ,fijn log alweer
LikeLike
ik ben anders bereidwillige om het teveel aan olie te gaan verwijderen hoor, Suske!
😀
LikeLike
precies goed aan het herstellen als je zo’n actieve bezigheden hebt 🙂 !
LikeLike
eerst matrassen keren, nu ook borsten smeren, het begint hier op werken te lijken!
LikeLike
Ja het is weer een mooie tijd voor de mannen, vooral op het strand. Maar blijf smeren en dromen.. Fijne dag . Groetjes Anna
LikeLike
Je hebt het er maar druk mee, en nu ook nog als je slaapt, tis toch wat!
LikeLike
op de laatste video na (dat weet je van me) top matrassenlog
LikeLike
Je hebt precies in het lekker lenteweertje goed zitten broeden op alweer een schitterend matrassenkeerlogje Suske? Heerlijk, blij dat je weer meespeelt, blij ook met de eerste lach van de dag die je me bezorgt!
LikeLike
hahaha, smeren maar zou ik zeggen, matrassen keren doen we iedere woensdag al 😉
LikeLike
Smeren maar…
Geniet nog even van het zonneke.
LikeLike
olie is goed voor elk
is er niet zo een gezegde
dream on
maar mooi is het wel
LikeLike
woeha, op de een of andere manier moet ik nu hier aan denken:
LikeLike
Goed insmeren, heel belangrijk!
LikeLike
Laat ze maar lullen Suske, wij genieten wel van die olie!
LikeLike
Niet om het een of ander……. maar welk strand is dit?
Love As Always
Di Mario
LikeLike
Die verdoving is wel erg hard aangekomen.
LikeLike
Dromen is goed voor een mens; zelfs al zijn ze bedrieglijk:-)
Dream on, Suske.
LikeLike
Wat een mooie dromen Suske !
LikeLike
Zoveel olie is niet goed voor ons oudjes…
LikeLike