een mens zou er van verschieten,
maar de tijd vliegt nogal
maart zit er zowat op
en daar is de paasvakantie voor de jongeren onder ons.
Hier gaat alles ook onopgemerkt voorbij
nog een week revalideren en ook dat zit er dan op.
Zelf dan nog wat oefenen thuis op de home-trainer
en ook wat gaan zwemmen om zonder belasting de knie te bewegen.
kortom, we gaan er op vooruit.
Nog een prettige dag @iedereen gewenst.

Time flies when you’re having fun !
Je geneest goed dus komt alles weer goed.
LikeLike
Morgen si het weer zondag. En dan weer maandag.
LikeLike
een positief bericht Suske…
prettig weekend !
LikeLike
de tijd gaat snel, gebruik hem wel; wordt gezegd….
ik ben blij dat je gezondheid zo goed vooruit gaat, ga zo door héè
LikeLike
Zie suskelief, dat lees ik graag dat de revalidatie zo goed gaat! Nog een weekje en je bent er van af, dan kan je weer heerlijk net zoals de schaapjes, in de sappige weiden huppelen! Fijn weekend jongen, geniet er van!
LikeLike
Ongemerkt bijna paasvakantie, knie die geneest, nog even oefenen…
Het raakt aan mijn opvatting: leef bewust; plotseling ga je dood en heb je niet genoten.
LikeLike
ja, heel mooi, nog een week en je bent alweer een week verder.
LikeLike
vakantie is het hier nog niet hoor, dat duurt nog een week!
LikeLike
Ha Suske,
Zo is het einde van je herstel ook weer in zicht, zwemmen is nu wel koud hoor.
Goed WE. oma
LikeLike
zo te zien gaat het de goede kant uit met je knie, fijn
LikeLike
Dat klinkt in ieder geval matig positief.
LikeLike
En na Pasen weer werken? Dat is ook rap gegaan Suske. Ik hoop dat je knie helemaal geneest!
LikeLike
ben blij dat stillaan vooruit gaat met je knie
LikeLike
goed om lezen dat het goed vooruit gaat, Suske!
Intussen staat ook het weekend weer voor de deur, en ik hoop dat jullie er mogen van genieten.
Groetjes!
LikeLike
Goed werk heeft tijd nodig en zolang er vooruitgang is..
Fijn weekend
LikeLike
Bijna terug de oude…
LikeLike
De tijd gaat snel. Maar je gaat stapje voor stapje vooruit.
Love As Always
Di Mario
LikeLike
Fijn te lezen dat het vooruit gaat!! De tijd gaat soms erg snel, dat klopt, maar dat is maar goed ook,
fijn weekend,
yvonne
LikeLike
Prettig weekend Suske !
LikeLike
En hoe ouder je bent, hoe sneller de tijd………
LikeLike
Dat is goed nieuws en dat alles volgens de regels verloopt.
Fijn weekend Groetjes Anna
LikeLike
leuk te horen Suske,
prettig weekend!
LikeLike
Fijn dat het allemaal volgens plan verloopt.
Op naar een fijn weekend.
LikeLike
Mijn weekend is gisteren al begonnen. Ben maandag ook vrij. Lekker lang vrij, hoezee!
Fijn dat je gestaag vooruit gaat Suske! Mooi 🙂
Goed weekend!
LikeLike
ik WERD van de week vooral geleefd, blij dat het weekend is nu
LikeLike
mogge Suske
ja vrijdag
maar niet vrij
zelfs geen tijd om te vrijen
haha
ik wens je een goede dag en alvast een fijn weekend
doe mak an dan breekt het lijntje niet
maar wel goed de oefeningen doen hoor
mzl
LikeLike