
Dinsdagavond liep ik even langs bij klusjesman
ik had nog één en ander af te handelen met hem.
Hij was net bezig tussen zijn cd’s te snuisteren
Tijdens het opluisteren van één of ander feest onder zijn alter ego DJ Ronny King had men hem een verzoek gedaan voor “het is moeilijk bescheiden te blijven”.
Hij kon het lied onmogelijk vinden ook al is hij ervan overtuigd dat het in zijn collectie zit.
Terwijl hij verder zijn collectie door zijn discobar jaagde/joeg hoorde ik een vreemd geluid.
Het kwam duidelijk uit de garage daarnaast.
Het leek op het gekerm van een jong katje.
Zijn twee katten waren binnen, dus die waren het niet.
Mevr. en dochter Klusjesman hadden het eerder op de avond ook al gehoord, maar hadden niets gevonden.
Weer dat gejank en nu hoorde klusjesman het ook.
We gingen de garage binnen maar zagen niets.
Ook in de auto vonden we niets.
Dus besloot ik me te laten opsluiten zonder licht aan in de garage.
Het licht was nog maar goed en wel uit en iedereen behalve ik dus weg en daar begon het gejank weer.
Dus besloten we eens onder de wagen te kijken.
Eerst ging dochterlief op haar buik onder de wagen
maar dat deed teveel pijn aan haar t**t*n, dus was ik de volgende vrijwilliger. Reservewiel los maken, niets……en maar verder zoeken.
Totdat we het zoeken dan maar staakten.
even gebeld met klusjesman woensdagavond:
hij bevond zich bij de garagist.
geen spoor van een kat te vinden
Deze heeft wel de hele nacht gejankt zodat er van slapen voor klusjesman niet veel van in huis kwam.
woensdagmorgen heeft zijn vrouw kattensporen op haar bromfiets gevonden. Waarschijnlijk bevindt het poesje zich nog steeds in zijn garage, maar waar ?
Daar zullen we nog van horen !

Ik zou zorgen dat je de volgende keer een flinke kater het als je gaat zoeken ,daar komt die poes zéker wel op af !
LikeLike
en? hoe zit het nu met de kat? Ik ben te vroeg hé
LikeLike
dat poesje ligt natuurlijk ergens onder een deken vestopt, waar ze meestal liggen:-)
LikeLike
Nog veel zoekplezier, ik zou een hond inschakelen suske! 🙂
groetjes
LikeLike
Onder de motorklep of op een van de voorwielen (onder de wielkasten), daar ging vroeger een kat van ons liggen. Die kat is inderdaad niet oud geworden toen de buurman sneller wegreed dan hij kon ontsnappen.
LikeLike
Bij scouting likken ze wel van de grond, ik niet.
LikeLike
Ze moeten ook in het donker gaan zoeken, want katjes willen in het donker geknepen worden
LikeLike
vreemd hoor!
Ben al benieuwd naar het vervolg… 😉
LikeLike
dat lijkt me een werk voor de klusjesman….
LikeLike
Als het zo een Poes(katje) was, je klusjesman ging die wel gevonden hebben!!!! hahaha Lieve donderdaggrtjs. van anny
LikeLike
Een spookkatje dus…. of een grote boze tijger.
LikeLike
Als ze dan maar wel iets te eten neerzetten voor het beestje.
Ze zouden eens kunnen proberen om de deuren naar buiten opan te zzz.
LikeLike
misschien eens kijken onder de motorkap van de wagen, sommige katten kruipen daar wel eens omdat het warm is(als de wagen gereden heeft)
succes!
LikeLike
Vandaag weer gaan zoeken, dat beestje moet toch te vinden zijn?
Ben reuze benieuwd,
groetjes,
LikeLike
Je hebt er een prachtig beeld bij gezet:)
Jullie komen er vast wel achter en als ze werkelijk weg had gewild had ze het zeker al gedaan
LikeLike
Een kat kan op de meest onverwachte plek zitten, dus daar moet je het eerste kijken
LikeLike
hahaha, en waarom moet daar een foto van een cat-woman bij :-p
LikeLike
De gedachtengang van een kat is nooit te volgen.
Fijne dag vandaag.
LikeLike
Als je de geheimen van een kat doorgrond ben je een kenner ! Vreemde dieren !
LikeLike