Deze avond komt Eva naar huis
volgens de dokter is het niet nodig dat ze nog langer in het ziekenhuis blijft.
Eigenlijk mocht ze direct mee naar huis, maar Eva wou deze namiddag afscheid nemen van haar vrienden met een natje en een droogje, beter vertaald koek, chips en limonade.
Na het werk vertrek ik dan richting Brugge om haar en haar spullen op te halen.
Eva heeft dus nog een grote maand om van haar vakantie te genieten.
Ondertussen zijn haar vrienden van het speelpleintje educatief bezig.
Hier zie je ze een standbeeld van een oude Rumbekenaar onder handen nemen …
bij wijze van spreken wel te verstaan.
Het standbeeld van een Rumbeekse burgemeester, ooit luisterend naar de naam Alexander Rodenbach en heden ten dage bekend als Blinde Rodenbach. Een straat hier vlakbij is naar hem genoemd.
klik hier voor het filmpje te bekijken.
Zoals je zelf kunt zien vermaken de lieverdjes zich uitstekend.
Morgen deel drie van de trilogie over “Bieke en het zwembad”.
Volgende maandag staat er iets nieuws over de bengels van het speelpleintje klaar.
Je zal het dan wel zonder mij moeten stellen daar ik dan herstellende zal zijn van mijn rechteroog dat vrijdagnamiddag onder handen genomen wordt. (sic !)
Wie er momenteel ook aan het herstellen is van een chirurgische ingreep is zangeres yhskaBiieberFever.
De beenhouwer van dienst heeft haar onderkaak wat naar voor getrokken zodat haar tanden beter op elkaar staan en ze geen last meer heeft van dubbele kin.
Beterschap gewenst aan yhskaBiieberFever en meid, nu nog wat op je tanden bijten !! (resic)
prettige dag iedereen !


Wat een geweldig nieuws!! Wil je Eva feliciteren van mij? En hoe gaat het met jou?
LikeLike
Jammer dat je nu zélf net onder het mes moet zodat je niet lang kunt genieten dat Eva weer thuis is . Sterkte en spoedig herstel !
Een beetje eng jochie zo bij dat standbeeld ,veel te jong voor dit soort grappen !
LikeLike
Eva is dus weer thuis! Dat is mooi, dan zullen we dinsdag ook met haar kennis kunnen maken.
Maar wat is er met je oog? Ga je er niet te veel last van hebben? In ieder geval wens ik je een spoedig herstel.
LikeLike
FAN-TAS-TISCH Suske, ik ben zo blij voor jullie allemaal! Wat een opluchting moet dat zijn… geniet maar lekker van de maand vakantie die haar nog rest, en van elkaar!
LikeLike
Meer dan fijn dat alels weer thuis is gekomen.
LikeLike
Er gebeurd nogal wat daar, gelukkig toch wel positief.
Wat fijn dat je dochter naar huis mag. Geniet ervan.
Leuke filmpjes! 🙂
LikeLike
Ha Suske,
Dat is een goed bericht dat Eva weer lekker thuis komt, kan ze nog genieten van haar vakantie.
Ach de jonkies moeten ook de geschiedenis leren van hun voorvaderen.
oma
LikeLike
Dat is goed nieuws… En jij moet maar even een oogje dichtknijpen.
Love As always
Di Mario
LikeLike
Dat is goed nieuws suske, en veel sterkte voor morgen!
groetjes
LikeLike
Beterschap en sterkte met herstellen alvast, en geniet van die maand overgebleven vakantie want nu wordt het pas echt mooi weer!
LikeLike
Feest voor de thuiskomst en jij gaat dan weg pfftttt
Wat een planning hihi…geintje hoor wens je sterkte, maar als het goed is dan is het snel voor elkaar toch?
Je bent in voren aan het werken voor je afwezigheid hihi…ja dat kan mooi hier op wp…grtjes en SEE YA…doei
LikeLike
Ik denk dat ik jou liever hoor zingen 🙂
Geniet nog van de vakantie samen!
LikeLike
dat is fijn dat ze weer thuis komt
en hopelijk heeft ze nog een fijn verlof hoor
LikeLike
goe nieuws dus, Suske!
hopelijk blijft Eva goed evolueren
Sterkte morgen bij die ingreep, Suske!
LikeLike
dat is goed nieuws voor je hé :o)
geniet van jullie samenzijn
LikeLike
Eva naar huis… Joepie !!
en succes morgen !
groeten
LikeLike
geweldig dat Eva thuis komt!!!
LikeLike
Die bengels hebben weinig respect voor het standbeeld, moeten ze ook maar een klimrek voor ze neerzetten.;-))
En die poezen hebben gelijk vind ik.
LikeLike
fijn dat ze weer naar huis komt en het zangeresje doet het goed hoor, als haar kaak genezen is gaan we nog van haar horen let maar op
LikeLike
Feest voor Eva!! Wat fijn dat ze nu toch nog een maandje van vakantie kan genieten, hoop dat het een mooie maand wordt,
yvonne
LikeLike
Goed dat jullie dochter weer naar huis kan! Veel gezelliger voor iedereen. Sterkte vrijdag zou ik zeggen. Pffff jij liever dan ik, maar dat vind je zelf mss ook wel, want je zicht zal een stuk beter worden.
LikeLike
hé eindelijk zalig nieuws! ik ben oprecht blij voor eva en jullie! geniet volop van de komende dagen!
veel leute en plezier allemaal samen!
LikeLike
ja ook ik moet helaas de katten gelijk geven haha
zag ook dat er een jongen leek niet blij te zijn met het filmen
maar het mooiste is dat Eva naar huis kan en fijn geniten van haar vakantie
een welkom thuis is wel op zijn plaats
geniet er van met z’n allen
fijne dag
LikeLike
Dat zijn me de lievertjes wel. En die katten hebben groot gelijk…
LikeLike
Dat is fijn nieuws Suske….!!!
Welkom thuis voor haar, en nu nog maar lekker wat vakantie vieren.
Fijne dag vandaag.
LikeLike