Zoals je op bovenstaande foto kunt opmaken is onze man deze morgen er wel degelijk op uit getrokken om uw matras te keren, maar onderweg viel hij in een hinderlaag en werd hij in de kookpot gedraaid.
Ge weet nu in ieder geval wat er op het menu staat.
Een vervanger heeft zich nog niet aangediend.
Dus een extra toetje zit er echt niet in.
prettige dag verder.



het menu word zeker opgediend op een zacht bedje?:-)
LikeLike
Arme man! Zo`n vijgeblad is sneller omgedraait overigens!
LikeLike
Is het hoofdgerecht dode belgen:0
Ben blij dat er bladeren waren, hhahahaa
LikeLike
Je hebt zo soms van die offdays hé suske, dan slaat alles tegen! 🙂
groetjes
LikeLike
schitterend ik heb een dikke lach
LikeLike
we mogen het terug zelf klaren…
LikeLike
Zelf zie ik het positief…een groen blaadje is er wel
LikeLike
Volgens mij is het niet goed voor de lijn.
LikeLike
Waar zijn die matrassen gebleven..vind ze wel leuk namelijk 😉 of zijn ze gebruikt om het vuur aan te maken..:-) En voor die nieuwe badmode .. moet het wel windstil zijn..of niet .
LikeLike
whaahahha
zal wel zwaar op de maag liggen franky:-)
LikeLike
Dan eet ik toch liever mijn eigen potje vandaag
LikeLike
Waar blijf je het vandaan halen suske? Hihi, dit is weerom een heerlijk-grappig matrassenkeerlog geworden! Merciekes om elke keer weer, mee te spelen, dat doet me reuze plezier!
LikeLike
prachtige beelden ik zit hier met een smile
LikeLike
Is dat de nieuwe mode in zwembroeken en waar kun je die kopen?
LikeLike
Voor de kookpot had ik toch een wat gezetter exemplaar gekozen..
LikeLike
Toch een hele sjouw
LikeLike
Ahha Suske doet weer mee, dat is tof hoor, we zijn nu al met vijf…Maar er zouden er nog méér kunnen zijn…Toffe foto suske…Lievez midweekgrtjs. van anny
LikeLike
Gelukkig maak ik geen gebruik van de keerdienst. Ik zou met de handen in het haar zitten…
LikeLike
gelukkig bestaat er nog zo iets als een – ik dacht te zeggen vijgenblad – maar wat voor een blad is het juist ?
LikeLike
Het toetje heb ik vandaag al op… nu de matrassen nog.
LikeLike
Volgende keer beter, dan toch…!!
Fijne dag vandaag.
LikeLike
tja…. :o)
LikeLike
Geen matras gekeerd, geen toetje. Dat wordt niks meer vandaag!
LikeLike
Dan moet ik zo zelf maar even doen….
Love As always
Di Mario
LikeLike
dus geen matras draaiers meer
zal ik zelf weer eens aan de slag als ik tijd er voor kan vinden
fijne dag
LikeLike