gevulde matras met fijne kruiden.

Zoals je op bovenstaande foto kunt opmaken is onze man deze morgen er wel degelijk op uit getrokken om uw matras te keren, maar onderweg viel hij in een hinderlaag en werd hij in de kookpot gedraaid.
Ge weet nu in ieder geval wat er op het menu staat.

Een vervanger heeft zich nog niet aangediend.
Dus een extra toetje zit er echt niet in.

prettige dag verder.

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in humor. Bookmark de permalink .

25 Responses to gevulde matras met fijne kruiden.

  1. pleeboy's avatar pleeboy schreef:

    het menu word zeker opgediend op een zacht bedje?:-)

    Like

  2. renesmurf's avatar renesmurf schreef:

    Arme man! Zo`n vijgeblad is sneller omgedraait overigens!

    Like

  3. jager's avatar jager schreef:

    Is het hoofdgerecht dode belgen:0
    Ben blij dat er bladeren waren, hhahahaa

    Like

  4. Dominic's avatar Dominic schreef:

    Je hebt zo soms van die offdays hé suske, dan slaat alles tegen! 🙂
    groetjes

    Like

  5. sloeber's avatar sloeber schreef:

    schitterend ik heb een dikke lach

    Like

  6. willy's avatar willy schreef:

    we mogen het terug zelf klaren…

    Like

  7. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Zelf zie ik het positief…een groen blaadje is er wel

    Like

  8. J@n.'s avatar J@n. schreef:

    Volgens mij is het niet goed voor de lijn.

    Like

  9. Wil/Zizy's avatar Wil/Zizy schreef:

    Waar zijn die matrassen gebleven..vind ze wel leuk namelijk 😉 of zijn ze gebruikt om het vuur aan te maken..:-) En voor die nieuwe badmode .. moet het wel windstil zijn..of niet .

    Like

  10. klaproos's avatar klaproos schreef:

    whaahahha
    zal wel zwaar op de maag liggen franky:-)

    Like

  11. Chantal's avatar Chantal schreef:

    Dan eet ik toch liever mijn eigen potje vandaag

    Like

  12. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Waar blijf je het vandaan halen suske? Hihi, dit is weerom een heerlijk-grappig matrassenkeerlog geworden! Merciekes om elke keer weer, mee te spelen, dat doet me reuze plezier!

    Like

  13. MarjaToBe's avatar MarjaToBe schreef:

    prachtige beelden ik zit hier met een smile

    Like

  14. HansDeZwans's avatar HansDeZwans schreef:

    Is dat de nieuwe mode in zwembroeken en waar kun je die kopen?

    Like

  15. yvonne's avatar yvonne schreef:

    Voor de kookpot had ik toch een wat gezetter exemplaar gekozen..

    Like

  16. PACO SCHILDER's avatar PACO PAINTER schreef:

    Toch een hele sjouw

    Like

  17. annytje's avatar annytje schreef:

    Ahha Suske doet weer mee, dat is tof hoor, we zijn nu al met vijf…Maar er zouden er nog méér kunnen zijn…Toffe foto suske…Lievez midweekgrtjs. van anny

    Like

  18. Redstar's avatar Redstar schreef:

    Gelukkig maak ik geen gebruik van de keerdienst. Ik zou met de handen in het haar zitten…

    Like

  19. merel's avatar merel schreef:

    gelukkig bestaat er nog zo iets als een – ik dacht te zeggen vijgenblad – maar wat voor een blad is het juist ?

    Like

  20. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Het toetje heb ik vandaag al op… nu de matrassen nog.

    Like

  21. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Volgende keer beter, dan toch…!!
    Fijne dag vandaag.

    Like

  22. Frank's avatar Frank schreef:

    Geen matras gekeerd, geen toetje. Dat wordt niks meer vandaag!

    Like

  23. Di Mario's avatar Di Mario schreef:

    Dan moet ik zo zelf maar even doen….

    Love As always
    Di Mario

    Like

  24. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    dus geen matras draaiers meer
    zal ik zelf weer eens aan de slag als ik tijd er voor kan vinden
    fijne dag

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.