De ene gaat regelmatig langs bij mijn evangelisch christelijke buren.
De andere komt net terug van een bezoek aan onze pakistaanse buren.
Voor hen maakt het allemaal niets uit.
Samen liggen ze dan de rest van de dag te slapen als echte vrienden.
van die katers kan men nog heel wat opsteken.
Ginger is in een oude doos gekropen
Rakker de andere kater is nieuwsgierig
Annabel de langharige kat vindt het maar niets.

Naar poezen kun je úren kijken ,als ze tenminsten niet liggen te slapen 😉
LikeLike
hahaha, altijd plezant om die beestjes gade te slaan, Suske
LikeLike
Dat is precies ons Jantje! Heb je haar ontvoerd dan suske? *wink, big smile*
Hopelijk had jij een fijn, rustig weekend zodat je er vandaag weer flink tegenaan kan gaan…
LikeLike
Katten zijn prachtige en grappige eigenwijze beesten.
Altijd leuk om te zien.
Fijne zondag!
LikeLike
Konden wij ook maar eens af en toe in een kartonnen doos kruipen om alles te vergeten.
LikeLike
een kat heeft nogal een leven hé
LikeLike
Onze poes Bobby was ook dol op dozen, MOEST er gewoon in kruipen
LikeLike
3 katers en een oude doos, je zou er bijna wat anders verwachten. 😉
maar ze houden zich lekker bezig zo.
LikeLike
De kat en de bijbel.
LikeLike
Wat een prachtbeesten en het blijft leuk om ze bezig te zien.
LikeLike
ben ik toch blij met een kater van mezelf:P
LikeLike
En zo vermaken ze zich de hele dag door. Ze hebben ook alle tijd he! Prachtig toch, dieren!
LikeLike
Een mooi filmpke suske, ik heb er geen kater aan overgehouden!
groetjes
LikeLike
Je zou er toch een kater van krijgen 😉
Love As always
Di Mario
LikeLike
Hahaha, geweldig filmpje. Die koppies…liehieeeef! 🙂
LikeLike
Heb het nu ook kunnen zien… geweldig.. en jullie gesprek erbij… wat een mooie taal spreken jullie toch… en hier regent het maar verder….
LikeLike
Leuk hoor…!!
Op naar een gezellige zondag Suske.
LikeLike
prachtig toch de mensen kunnen nog wat leren van je poezen
LikeLike
die katers die zie ik niet , maar zo te lezen zijn ze erg rustig
LikeLike
die doen het rustig aan….
het katteleven is nog zo kwaad niet…
groeten
LikeLike
een heel leuk filmpje Suske
en ja dit zijn wel heel rustige katten hoor
mzl
LikeLike
Ligt het nu aan mij? Dit is het 2e filmpje op jouw site dat ik niet kan bekijken… jammer… maar ik wens je ondanks alles toch een fijne zaterdag… het is hier herfst…… brrrrrrrrr-Agnès
LikeLike
Echt genoten… ben gek op dieren kijken en mensen…:-)
Fijn weekend
LikeLike
Hallo suske….en ik maar nieuwsgierig voor die katers te zien!!!! Ik zie hier enkel een zwart vlak voor mij….Kan dat!!!!
Ik wens je een fijne zaterdag verder…Lieve grtjs. van Anny
LikeLike
Prachtig om te zien whahaha en jij een man van weinig woorden whahaha maar wist natuurlijk dat het geluid aan stond grijnzzz
LikeLike
Die katten zijn wel erg rustig. Die van mij hadden al lang met doos en al op de grond gelegen…
LikeLike
ha, ik zou er veel voor over hebben om de gedachten van die roste eens te lezen 🙂
fijne zaterdag sus!
LikeLike