Onze katers

De ene gaat regelmatig langs bij mijn evangelisch christelijke buren.
De andere komt net terug van een bezoek aan onze pakistaanse buren.
Voor hen maakt het allemaal niets uit.
Samen liggen ze dan de rest van de dag te slapen als echte vrienden.

van die katers kan men nog heel wat opsteken.

Ginger is in een oude doos gekropen
Rakker de andere kater is nieuwsgierig
Annabel de langharige kat vindt het maar niets.

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in dagboek, humor, roeselare. Bookmark de permalink .

27 Responses to Onze katers

  1. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Naar poezen kun je úren kijken ,als ze tenminsten niet liggen te slapen 😉

    Like

  2. Hugo's avatar Billy schreef:

    hahaha, altijd plezant om die beestjes gade te slaan, Suske

    Like

  3. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Dat is precies ons Jantje! Heb je haar ontvoerd dan suske? *wink, big smile*
    Hopelijk had jij een fijn, rustig weekend zodat je er vandaag weer flink tegenaan kan gaan…

    Like

  4. Fokkio's avatar Fokkio schreef:

    Katten zijn prachtige en grappige eigenwijze beesten.
    Altijd leuk om te zien.
    Fijne zondag!

    Like

  5. HansDeZwans's avatar HansDeZwans schreef:

    Konden wij ook maar eens af en toe in een kartonnen doos kruipen om alles te vergeten.

    Like

  6. Zon-nebloem's avatar Zon-nebloem schreef:

    een kat heeft nogal een leven hé

    Like

  7. Chantal's avatar Chantal schreef:

    Onze poes Bobby was ook dol op dozen, MOEST er gewoon in kruipen

    Like

  8. Frank's avatar Frank schreef:

    3 katers en een oude doos, je zou er bijna wat anders verwachten. 😉
    maar ze houden zich lekker bezig zo.

    Like

  9. adriaanbrillie's avatar adriaanbrillie schreef:

    De kat en de bijbel.

    Like

  10. J@n.'s avatar J@n. schreef:

    Wat een prachtbeesten en het blijft leuk om ze bezig te zien.

    Like

  11. jager's avatar jager schreef:

    ben ik toch blij met een kater van mezelf:P

    Like

  12. renesmurf's avatar renesmurf schreef:

    En zo vermaken ze zich de hele dag door. Ze hebben ook alle tijd he! Prachtig toch, dieren!

    Like

  13. Dominic's avatar Dominic schreef:

    Een mooi filmpke suske, ik heb er geen kater aan overgehouden!
    groetjes

    Like

  14. Di Mario's avatar Di Mario schreef:

    Je zou er toch een kater van krijgen 😉

    Love As always
    Di Mario

    Like

  15. Keepsmiling's avatar Keepsmiling schreef:

    Hahaha, geweldig filmpje. Die koppies…liehieeeef! 🙂

    Like

  16. studio562614's avatar studio562614 schreef:

    Heb het nu ook kunnen zien… geweldig.. en jullie gesprek erbij… wat een mooie taal spreken jullie toch… en hier regent het maar verder….

    Like

  17. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Leuk hoor…!!
    Op naar een gezellige zondag Suske.

    Like

  18. sloeber's avatar sloeber schreef:

    prachtig toch de mensen kunnen nog wat leren van je poezen

    Like

  19. merel's avatar merel schreef:

    die katers die zie ik niet , maar zo te lezen zijn ze erg rustig

    Like

  20. willy's avatar willy schreef:

    die doen het rustig aan….

    het katteleven is nog zo kwaad niet…

    groeten

    Like

  21. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    een heel leuk filmpje Suske
    en ja dit zijn wel heel rustige katten hoor
    mzl

    Like

  22. studio562614's avatar studio562614 schreef:

    Ligt het nu aan mij? Dit is het 2e filmpje op jouw site dat ik niet kan bekijken… jammer… maar ik wens je ondanks alles toch een fijne zaterdag… het is hier herfst…… brrrrrrrrr-Agnès

    Like

  23. Wil/Zizy's avatar Wil/Zizy schreef:

    Echt genoten… ben gek op dieren kijken en mensen…:-)

    Fijn weekend

    Like

  24. annytje's avatar annytje schreef:

    Hallo suske….en ik maar nieuwsgierig voor die katers te zien!!!! Ik zie hier enkel een zwart vlak voor mij….Kan dat!!!!
    Ik wens je een fijne zaterdag verder…Lieve grtjs. van Anny

    Like

  25. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Prachtig om te zien whahaha en jij een man van weinig woorden whahaha maar wist natuurlijk dat het geluid aan stond grijnzzz

    Like

  26. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Die katten zijn wel erg rustig. Die van mij hadden al lang met doos en al op de grond gelegen…

    Like

  27. madddox's avatar madddox schreef:

    ha, ik zou er veel voor over hebben om de gedachten van die roste eens te lezen 🙂
    fijne zaterdag sus!

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.