- Follow De dingen des levens ! on WordPress.com
Recente reacties
Blogroll
- Bertie
- Catherine Boone
- DI MARIO
- Dieter Olhler
- Edward McDunn
- fietszwerver Karel
- fotorantje
- frank103
- Hanry
- Hans Bank
- Henk's fotospace
- Jan K. alias Afanja
- John
- Joke
- KAKEL
- kinderenenkleinkinderen
- Klaproos.
- Leo
- Marjolijn
- Matroos Beek
- meninggever
- mieniliciousblog
- ms
- Myriam
- nastycomics
- Nicole
- Nonkel Juul
- Omabaard
- Peter Grey photography
- petrasparkblog
- progwereld.org
- Rebbeltje
- regenboogbui
- Rene Smurf
- rietepietz
- Rob Alberts
- shivatje
- Sjoerd
- Terrebel
- Tine De Jong
- villasappho
- willy
- Yova
- zon-nebloem
Archief
-
Voeg je bij 992 andere abonnees
- Follow De dingen des levens ! on WordPress.com
Archief
- juni 2026
- mei 2026
- april 2026
- maart 2026
- februari 2026
- januari 2026
- december 2025
- november 2025
- oktober 2025
- september 2025
- augustus 2025
- juli 2025
- juni 2025
- mei 2025
- april 2025
- maart 2025
- februari 2025
- januari 2025
- december 2024
- november 2024
- oktober 2024
- september 2024
- augustus 2024
- juli 2024
- juni 2024
- mei 2024
- april 2024
- maart 2024
- februari 2024
- januari 2024
- december 2023
- november 2023
- oktober 2023
- september 2023
- augustus 2023
- juli 2023
- juni 2023
- mei 2023
- april 2023
- maart 2023
- februari 2023
- januari 2023
- december 2022
- november 2022
- oktober 2022
- september 2022
- augustus 2022
- juli 2022
- juni 2022
- mei 2022
- april 2022
- maart 2022
- februari 2022
- januari 2022
- december 2021
- november 2021
- oktober 2021
- september 2021
- augustus 2021
- juli 2021
- juni 2021
- mei 2021
- april 2021
- maart 2021
- februari 2021
- januari 2021
- december 2020
- november 2020
- oktober 2020
- september 2020
- augustus 2020
- juli 2020
- juni 2020
- mei 2020
- april 2020
- maart 2020
- februari 2020
- januari 2020
- december 2019
- november 2019
- oktober 2019
- september 2019
- augustus 2019
- juli 2019
- juni 2019
- mei 2019
- april 2019
- maart 2019
- februari 2019
- januari 2019
- december 2018
- november 2018
- oktober 2018
- september 2018
- augustus 2018
- juli 2018
- juni 2018
- mei 2018
- april 2018
- maart 2018
- februari 2018
- januari 2018
- december 2017
- november 2017
- oktober 2017
- september 2017
- augustus 2017
- juli 2017
- juni 2017
- mei 2017
- april 2017
- maart 2017
- februari 2017
- januari 2017
- december 2016
- november 2016
- oktober 2016
- september 2016
- augustus 2016
- juli 2016
- juni 2016
- mei 2016
- april 2016
- maart 2016
- februari 2016
- januari 2016
- december 2015
- november 2015
- oktober 2015
- september 2015
- augustus 2015
- juli 2015
- juni 2015
- mei 2015
- april 2015
- maart 2015
- februari 2015
- januari 2015
- december 2014
- november 2014
- oktober 2014
- september 2014
- augustus 2014
- juli 2014
- juni 2014
- mei 2014
- april 2014
- maart 2014
- februari 2014
- januari 2014
- december 2013
- november 2013
- oktober 2013
- september 2013
- augustus 2013
- juli 2013
- juni 2013
- mei 2013
- april 2013
- maart 2013
- februari 2013
- januari 2013
- december 2012
- november 2012
- oktober 2012
- september 2012
- augustus 2012
- juli 2012
- juni 2012
- mei 2012
- april 2012
- maart 2012
- februari 2012
- januari 2012
- december 2011
- november 2011
- oktober 2011
- september 2011
- augustus 2011
- juli 2011
- juni 2011
- mei 2011
- april 2011
- maart 2011
- februari 2011
- januari 2011
- december 2010
- november 2010
- oktober 2010
- september 2010
- augustus 2010
- juli 2010
- juni 2010
- mei 2010
- april 2010
Canned Heat !
Nonkel Juul : ik ga met Krapuul even naar het platteland om op wilde konijnen en hazen te jagen.
Tante Martha : hopelijk kan je er nu eens een schieten voor madam Vander Preut.
Erna : jagen zou verboden moeten worden.
Bieke : mogen Mieke en ik mee nonkel ? Het is daar zo leuk !
Gina : ik ga ook mee. Wie weet wie ik daar aan de haak sla.
Tante Martha : Flip, leg maar een plaatje op. Het is tenslotte maandag.
Flip : en op zaterdag te horen in de Bank Show !!!
Fijne week maatjes.
🙂
Geplaatst in Uncategorized
16 reacties
Vergroening !

De vergroening in het centrum en op het stationsplein gaat verder. Hier en daar begint het mooi te worden. Ik vernam dat er weer een deel nabij het stationsplein klaar is. Daar ga ik zeker eens naar gaan kijken en foto’s nemen. Elders zijn de werken nog druk bezig. Dat wordt nog een beetje afwachten.
Ook de werken aan het vernieuwde stadhuis zouden stilletjesaan klaarkomen. Er valt dus de komende tijd veel te bekijken.
Rest mij julle een fijne vrijdag en alvast een fijn weekend toe te wensen.
🙂
Geplaatst in Uncategorized
23 reacties
Kattenbak !

Ziezo, de eerste dag van de maand mei hebben we achter de rug. Die verliep hier heel rustig. Het was een zonnige en warme dag en daar genoot mens en dier van. De achterdeur stond open en de buurtkatten kwamen even gedag zeggen. De dubbelganger van Louis kwam om wat vlees en de zwarte kat maakte de kattenbak onveilig. Gezellig, niet ?
In de namiddag zijn Eva en ik even langs geweest bij mijn moeder. In het woonzorgcenter was het ook heel rustig. Weinig bezoekers. Dan maar even een korte wandeling buiten met moeder in haar rolstoel.
Tijdens de terugtocht hebben we nog even door het centrum van Roeselare gereden. Daar was de traditionele jaarmarkt bezig. Men kon er spreekwoordelijk op de koppen lopen. Op het stationsplein zal het ook erg druk geweest zijn bij zo’n schitterend weer. Toch trekt die drukte mij niet meer aan. Liever rustig thuis op ons terras.
Nog een fijne dag en tot de volgende.
🙂
Geplaatst in Uncategorized
24 reacties
Alles om zeep ?
Toen ik zondagnamiddag even langs ging bij mijn moeder kwam ik in de gang van het WZC deze jongedame tegen :

Moeder heeft vorige week last gehad van buikgriep en mocht derhalve haar kamer niet uit. Kwestie niemand te besmetten. Zaterdag heeft ze heel de dag geslapen. Zondag was ze weer beter.
Ondertussen was het bij ons thuis de maandelijkse vergadering van Eva en haar vriendinnen. Deze keer maakten ze zeep. Hieronder enkele resultaten.

Morgen 1 mei, dag van de arbeid. Er zal weer van alles te beleven vallen in het centrum en op het stationsplein. Of ik ga kijken hangt van het weer af.
Fijne dinsdag.
🙂
Geplaatst in Uncategorized
20 reacties
Three Dog Night !
Bieke : naar het schijnt spookt het in het huis van meester Pilchard.
Nonkel Juul : zijn moeder leek al een spook toen ze nog leefde.
Erna : allemaal onzin. Geen een dode is teruggekeerd.
Ernest den evangelist : we zullen het geweten hebben bij het laatste oordeel.
Tante Martha : blijf daar maar weg meisje, je weet maar nooit.
Flip : ik zal maar een plaatje opleggen voor de volgende Bankshow !
Met zijn allen : GOED IDEE !!!
Oppassen als je deze week naar Belgie afzakt. Woensdag is 1 mei en dat is de dag van de arbeid en dan wordt er niet gewerkt en zijn veel winkels gesloten.
Tot de volgende.
🙂
Geplaatst in Uncategorized
22 reacties
